Dolly Duck Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Noen her inne som har hatt det? Jeg var inne til undersøkelse tirsdag denne uken. Alt sto bra til i rugehulen, heldigvis. Det jeg nå lurer på er om det er normalt å småblø i dagevis etter dette? De fylte jo bare livmoren opp med saltvann og kikket inn...? Legen sa jeg ikke burde ha sex på to uker, men når jeg sa jeg hadde el til helgen, var hun enig i at vi ikke måtte miste den muligheten. Men det frister jo ikke særlig med sex med denne brunlige utfloden, og el nærmer seg nå med raske skritt... uuuuææææ, hulk.... Noen med samme erfaring? Når gir det seg da??
Serial mom Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Hei du! Vet ikke om de gjorde det samme med meg som med deg,men da jeg var inne til laparoscopi tok de samtidig en hysteroscopi,men var litt susen etter narkosen,så husker ikke elt hva de sa de gjorde med meg,he-he. Blødde vel litt svakt 4-5 dager etterpå,så stoppa det. Hadde sex ikke lenge etterpå,noen som ikke var vondt,men bare føltes rart,så fortsatte ikke! Ingen sa noe om å ikke ha sex etterpå,og det stod heller ingenting i papirene mine fra sykehuset om det. Sleng på noen håndklær på madrassen og prøv i vei,dersom det ikke gjør vondt da! Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå