Gjest Skrevet 9. mars 2007 #1 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei! Går det bra med deg? En liten oppdatering fra meg; Ja, sist tirsdag var det 14 dager siden de satte tilbake befruktetegg i meg. Vi var såååå spente begge to for utslaget på urinprøven, jeg hadde ikke turt å ta noen test hjemme. Typisk, å tisse på kommando er ikke bare bare, enda jeg ikke hadde tisset den morgenen(bare vært opp på natta for da måtte jeg). Utslaget på graviditetstesten ble positiv:-) De satte inn 2 befruktede egg i meg, så langt har det ikke kommet en eneste blod-dråpe. Ja, så vi går ut i fra at det svømmer to fostere der inne. Jeg har hatt 4 akupunktur-timer, før jeg testet positiv + at jeg skal ha en og siste time førstkommende tirsdag(jeg har hatt 2 SA tidligere etter 5 1/2 uke begge to). Jeg er så glad for at jeg "kastet meg over" akupunktør. Min mann fikk homeopatmiddel hos akupunktøren, pga åreknuten som han har/hadde i den ene testiklen. Det må ha vært god virkning der. Det morsomme var at min mann har aldri levert så mange spermier som den dagen som de tok ut egg av meg(au, au). Kanskje vi kan klare det selv en gang. Neste gang vi skal til Porsgrunn er 10. april. Babyen som bærer på sparker kanskje nå? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8553635-hallo-abc10/
ABC10 Skrevet 9. mars 2007 #2 Del Skrevet 9. mars 2007 Gratulerer så mye Anne-Mor !! dette var gode nyheter ! Krysser alt jeg har for at den/de små spirene holder seg godt fast og blir hos deg ! Det ser jo da ut til at akupunktur kan ha hatt en positiv innvirkning hos dere også ! Det skader ihvertfall ikke å prøve. Kos deg med tilværelsen og nyt hver dag alt går bra, det er så lett å bli bekymret for alt som kan gå galt. Jeg har fått tydelig mage nå og venter spent på å få kjenne det første sparket. Har vært på gyn.UL to ganger både i uke 6 og 12 så vi har sett at det er en med hjerte som slår og armer og bein som er i bevegelse. Det er rart. Har også vært hos jordmor og hørt på hjertelyden, så det neste som skjer nå er å kjenne spark og gå på "vanlig" UL om 1 1/2 uke. Gleder meg til å høre fra deg videre fremover om hvordan det går med deg ! Ta godt vare på hverandre og god helg ! Mange klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8553635-hallo-abc10/#findComment-8553917
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #3 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei igjen! Takk for hyggelig og rask tilbakemelding. JA, det er virkelig en lettelse at vi fikk det til første gangen. Alle på Fertilitetsklinikken ble så glade da jeg testet +, Kahn sa han hadde hørt det gikk bra med .... froskene. Jeg har vært sykemeldt siden jeg startet opp behandlingen i P., og er det fremdeles. Nå er jeg sykem. fordi jeg er redd for at SA skal skje igjen, for det er såååå stressende på jobb. I tillegg er jobben min i Oslo, og vi bor i Vestfold. Jeg reiser grytidlig og kommer sent hjem, ikke så særlig i forhold til Progestan som jeg skal ta vaginalt 3 ganger om dagen, og ligge minst 15 min etterpå. Caroline i P. anbefalte sykem. fordi det ble så dumme tidspunkt for disse medisinene. Jeg har ikke fortalt sjefen hvorfor jeg er borte. I forhold til nå har jeg bare sagt til sjefen at jeg ikke kan ha så stresset jobb i forhold til medisinering. Legen min er borte nå, så jeg vet ikke hvor lenge jeg er sykemeldt. Det deiligste i forhold til jobb hadde vært 10.4, da er jeg ferdig med Progestan og vi har vært på UL.Legen min er tilbake på mandag. Noen få kollegaer vet hvorfor jeg er borte. Hun ene kollegaen min fortalte at mange tippet hvorfor jeg var borte, = gravid. Derfor er jeg også glad for at jeg nå er gravid. Vi giftet oss i juni, så det er nok mange som "venter" på at vi også skal ha baby. Ja, også har jeg mange kudner(firmaer) og de sendte jeg mail til da jeg ble sykemeldt. Ei av kundene mine tippet graviditet da jeg sa jeg ble borte en stund. Ja, vi skal ha en god helg. I morgen skal vi levere fra oss vår gamle Passat:-( og hente vår nyinnkjøpte bil Touran:-) God helg til dere også, kos deg med mann og mage. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8553635-hallo-abc10/#findComment-8554196
♥ivf m/prins♥ Skrevet 9. mars 2007 #4 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei ABC:) Godt å høre at det går bra med deg! Vi har jo termin på samme dag:) Jeg var også på UL i uke 6 og 12 og skal på UL ila neste uke, da går jeg over i uke 19. Har også vært hos jordmor og fikk høre hjertelyden. Litt mage er også komt her, så det eneste som gjenstår, er som du sier: få kjenne liv;o))) Skal du ha 3D UL nå neste gang og vil du vite hva dere venter? Vi skal ha 3D UL om jeg vil.........og vi vet ikke om vi vil vite hav det blir. En annnen ting: du husker Susanna:)) sant? Som hade vært i Falun. Har du hørt noe fra/om henne? Hun fikk jo vite at tvillingene var blitt like store og alt så bra ut, men det er jo sikkert 8 uker siden. Etter det har jeg ikke sett eller hørt noe. Håper uansett at alt er bra med henne. Ta godt vare på deg selv og kos deg med din lille:) Klemmer fra oss to:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8553635-hallo-abc10/#findComment-8556609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå