Gå til innhold

Sp. ang. Hysteroscopi

Anbefalte innlegg

Noen her inne som har hatt det?

Jeg var inne til undersøkelse tirsdag denne uken. Alt sto bra til i rugehulen, heldigvis. Det jeg nå lurer på er om det er normalt å småblø i dagevis etter dette? De fylte jo bare livmoren opp med saltvann...

Legen sa jeg ikke burde ha sex på to uker, men når jeg sa jeg hadde el til helgen, var hun enig i at vi ikke måtte miste den muligheten.

Men det frister jo ikke særlig med sex med denne brunlige utfloden, og el nærmer seg nå med raske skritt... uuuuææææ, hulk....

Noen med samme erfaring? Når gir det seg da??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8553613-sp-ang-hysteroscopi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Dolly.

Jeg har vært inne til samme undersøkelse som deg.

Jeg småblødde litt samme dag,men det var alt.Men tror denne blødningen avhenger litt av om du har fått noen rifter under inngrepet...Utfloden er sikkert vanlig egentlig,bare tilført litt blodrester fra eventuelle rifter.

Håper det gir seg,og at dere får nyte eggløsningen !

Hilsen

Tusen takk vilsågjerne!!!

Det virker faktisk som om det er iferd med å forsvinne nå. Og det er jo bra for el-testen ble nesten helt positiv for et par timer siden. Regner med den blir positiv i kveld. Og det passer jo bra!!! Kan bli en ok helg...

Hvordan går det ellers med deg? Jeg leste inne på ass. befr. at du var på ullevål i dag. Gikk det fint med dere? Hvor langt i prosessen har dere kommet? (Jeg kan så lite om alt man må gjennom ved ivf, men er jo nyskjerrig...)

=)

Hei igjen Dolly.

I dag har jeg vært på ultralyd,for å sjekke eggmodningen.

Der var mange egg på gang,men enda ingen store nok.Uttaket skal ikke være før i neste uke,så jeg er jo etter skjema.Men fikk mere medisin igjen i dag,og skal da stikke 3 ganger til frem til mandag.Da blir det ny ultralyd.Litt vanskelig for legene å forutsi eggmodningen min siden det er første runden med ivf.Men går alt etter planen så er jeg teknisk sett gravid i løpet av neste uke...(Pussig tanke...)

Men det er jo mye som skal klaffe før det.Legen må få ut fine egg,mannens svømmere må befrukte dem,og eggene må dele seg riktig etter legenes forventninger..Sist men ikke minst må det befrukta egget bestemme seg for å slå seg ned i livmoren....Et nervepress uten like dette,så det er mange fordeler med at kroppen ordner opp i dette selv gitt...!!

Men tross alt har jeg vært heldig.Ingen nevneverdige plager med medisiner,ingen sprøytevegring,og en mann som er fantastisk snill og god med meg oppi det hele.Så jeg har ingen grunn til å klage!

Men det hadde vært deilig å kunne skru tiden litt frem...C";)

Ønsker deg ei fruktbar helg Dolly Duck !

Klem i fra

Så utrolig spennende vilsågjerne!! Jeg visste ikke at du var så nær egguttaket som til neste uke. En himla sprø tanke å skulle VITE at neste uke er en gravid helt sikkert (ja, jeg vet det ikke er sikkert det går bra, men det må vi jo tro og håpe!). Høres fantastisk ut, men samtidig svært nervepirrende. Vi som har den andre måten, lever iallefall i uvisshet, både på godt og vondt...

Ønsker deg all mulig lykke til neste uke!! Viss det er noen som fortjener å lykkes nå, så er det virkelig deg, skjønne dame!!

Stor klem fra meg!

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...