Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 jeg syns det er utrolig vanskelig å kjenne.......syns jeg kjenner hikking nederst mot bekkenet noen ganger, men jeg kjenner også spark eller boksing helt der nede også. klarer babyen å snu seg helt rundt så sent i svangerskapet? (uke 35)
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Ikke noe tvil om at min ligger med hodet nede da, siden hodet er festet. Kjenner rumpa tydelig når jeg tar på magen, og den skifter fra å ligge på høyre og venstre side av navlen.. I uke 35 kan den enda snu seg. Ved uke 37 bør den ha slått seg til ro.. Kommer an på hvor romslig han har det også..
Loveangel Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 min ligger med hodet helt nede i bekkenet,så er ingen tvil.. h** lever i opp-ned land .=) Mye bevegelser nede i bekkenet,på høyre side og opp i ribbebena...
line## Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Babyen min ligger med hodet ned, jeg kan kjenne hodet helt tydelig nederst i magen (like over symfysen), så det er ikke festet (regner med at det forsvinner lenger ned da...). Som regel ligger hun med ryggen mot venstre og rompa og beina oppunder ribbeina mine.. =) Er 36 uker nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå