Alvepia *happy mum* Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 2. runde med pergotime! så nå håper jeg bare på at sambo kommer heim til den tiden han skal komme, å også håpe på at el kommer på dag 19 denne gangen å, for da kan det kanskje være en sjangs til. men men..... Om dagene så er jeg så fustrert, lei å har hormoner som løper vilt i kroppen...... føle meg ensom her når jeg ikke har noen å prate med, har dere da, men kunne tenkt meg noen her i nærheten... men det er det ikke! i noen dager nå har jeg tatt til tårene, å vil bare stenge meg inne... vil ikke på jobb, for jeg klarer liksom ikke helt å klistre på meg det smilet når jeg ikke har noe å smile for! å lite hjelper ting når folk kommer å spørr om når vi skal ha... det gjelder vel svigers og sviger bror en del.... å når de spørr bli jeg såra.... men hva skal jeg liksom si, de vet jo ikke om problemet... for sambo ikke har fortalt ting til dem! å det gjør meg ENDA mere frustrert! ! ! har spurt sambo om når han har tenkt til å fortelle dem det, å får bare til svar at han må få en anledning til det, å det har han hat MANGE ganger, så jeg spurte i trass om han hadde fortalt det like etter han dro på havet, å seff så sa han nei... så jeg sa da at du kommer aldri til å si noe så fremst de ikke spørr deg rett ut! ! s jeg vurdere selv å si noe snart! ! ! ! vel fikk nå ut noe frustrasjon nå, godt var det:) klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 hallo!! jeg vil bare fortelle deg at jeg tror ikke det blir noe lettere om dere forteller det til familien. det har hvertfall vi fått erfare. de kommer stadig med tips og råd om hva vi kan gjøre, og det er selvfølgelig ting vi prøvde for 1 år siden... dessuten er det veldig lett for de å fortelle hvis de snakker med andre i samme situasjon.sånn er det her hvertfall. "jeg møtte en her en dag som sliter med å få barn,så da måtte jeg jo fortelle om dere......" nei,hold det for dere selv,og prøv å ta det med et smil når folk spørr... skulle ønske vi hadde gjort det. lykke til videre!!
UngVoksen-over termin Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 .... og du har masse å smile for!! :-) En snill mann og ett trygt godt liv!! :-) Bebien kommer den - og gjør den ikke det - så er det masse å smile for allikevel :-) Opp med haken - du er ikke alene!!! På hausken har de hatt 300 par til behandling dette første oppstarts året - Det er M A N G E - når man tenker på at det er EN klinikk - Så vi er mange som sliter. Derfor er det godt å snakke med hver andre her :-) Masse lykke til!!!! Klem fra meg
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Hei Kelia! =) Ville bare fortelle deg at vi valgte å fortelle det til mine og sambos foreldre. Vi har tilsammen en ganske stor familie, så vi har en del slektininger. De aller fleste på vår alder, og de som er litt yngre har fått barn. Og noen til og med to. Det blir masse snakk om de barna, som vi forstår veldig godt. Spesielt jeg blir veldig såra, og har mange ganger dratt hjem og grått etterpå. Har følt oss så misslykket. Så vi valgte å fortelle våre foreldre om det. Det var bare så godt!!! Når bare vi er på besøk, er det veldig lite prat om barn, og hvem som har fått, og hva alle barna har gjort osv. Såklart må det være slik at vi prater litt om det. Vi kan også ringe dem når vi synes alt er trist, og trenger noen å prate med. Vi snakker om prøverør og hvordan dette kommer til å bli psykisk og fysisk.Vi kommer nok ikke til å fortelle om dette til flere enn dem. Det skal nok ordne seg til slutt for oss! Bare rop på meg om du trenger å få ut tanker og frustasjon. ) Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå