lisabet med gutt og jinte © Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Har nettopp vært hos jordmor. Er 8 dager over termin og fikk sjekket om jeg var moden og har fått tøyd livmorhalsen. Hun sa det kan skje når som helst nå... Alle vonde kynnere har ikke vært forgjeves! Hun kunne kjenne vannblæra foran hodet på ungen. Fikk time på sykehuset mandag kl ni i tilfelle det ikke skjer noe, men hun trodde jeg ikke kom til å trenge den. Men, om ungen ikke kommer i helga, blir jeg likevel igangsatt på mandag siden blodtrykket har økt (undertrykket) og jeg fikk utslag på leukocytter, proteiner og sukker i urinen... Hjelpes meg;-))
Bebbies i magen Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Å så spennende. Masse lykke til!!! Hold oss oppdatert :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Tok de den dere streptokokk-b prøven av deg siden du slo ut på leukocytter? Legen min sa nemlig at den skulle tas om man fikk utslag på det, slik at man eventuelt fikk antibiotika under fødsel.
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2007 Nei, det gjorde vi ikke. Men det var fint du nevnte. Skal ta det opp med føden på mandag eller før, forhåpentligvis:-) Hvor lang tid tar det å få svar på den prøven, mon tro? Kanskje er det ikke nok tid. Jordmor mistenkte nok heller uvi på symptomene mine, har vanskelig for å late vannet om dagen...
aprilbaby2007 Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Så spennende da, lykke til når fødsel starter
lettereforvirra Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Ja, er det slik at om en tester positivt på leucositter (stavet det nok feil nå) da skal man ta streptokokkprøve? Jeg testet positivt på det sist uke og har ikke fått noe beskjed om det.. burde kanskje ta det opp med jordmor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå