Gå til innhold

"Brio Happy" noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt seg denne vognen. Syns den ser kjempefin ut, men lurer på hvor lenge en kan bruke bagdelen? Hvor stor er den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt denne:) Har ikke prøvd den enda, har termin i april. Men foreløpig synes jeg den virker fin. Bagen er 74 cm lang så den er ikke så veldig stor. (Simo og Emmaljunga sine duo-bager er hvertfall større), men jeg regner med den holder til nurket ikke vil ligge lengre. Håper vi blir fornøyde med den:)

Skrevet

Ja tenkte på at den holdt til barnet ikke vil ligge lengre. Hvilken farge kjøpte du? Har mulighet til å kjøpe en brukt simo kombi 2005, men synes den virker litt stor og tung + at jeg har forelsket meg helt i denne brio vogna. Men har jo bare sett den på nett, så vet ikke hvordan den er å trille... Hvor mye betalte du for vogna da?

Skrevet

Jeg kjøpte både sort bag og sittedel. Ville ha sort sittedel uansett men siden vi ikke vet kjønn ble det sort bag også. Hadde valgt en av blåfargene eller rød hadde vi visst:) Du kan velge forskjellige farger da du får med to kalesjer. Det er praktisk! Trenger ikke kjøpe trekket til sittedelen med en gang heller. Jeg betalte 6499,- på Barnas Hus på Alnabru. Du får den litt billigere i Sverige tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...