Gå til innhold

November: Har noen av dere ammende vært på fest enda?


guttebebis 08.11

Anbefalte innlegg

Jeg skal på fest i morra, for første gang på over ett år, og lurer så på alt med amminga den dagen og dagen etterpå. Hvordan gik det med dere? Hvor lenge ventet dere på søndag med å amme? Og pumpet dere masse? For jeg er så redd for å miste melken.. Så trenger litt tips og erfaringer her! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært på fest ennå. Men det holder vel og pumpe et par ganger i løpet av kvelden + en gang på morgenen.

Jeg ville ventet ca. 12 timer etter siste drink før jeg ammet igjen.

Blir sikkert moro med en fest igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på fest neste helg. Gleder meg veldig mye!!! Jeg regner med at jeg kommer til å pumpe meg om natten, og så ammer jeg han om morningen.. Men det kommer jo litt ann på hvor mye alkohol en drikker også..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gleder meg skikkelig jeg og, men i dag har jeg fakstisk begynt å grue meg også.. Blir litt skummelt! Men har vært planlagt siden han var 1 mnd, så nå er det ingen vei tilbake.. Men skal bli flere mnd til neste gang..

Ja må prøve å ikke drikke for mye, er sikkert ikke så mye som skal til før jeg blir skikkelig susete heller! He he..

 

Men er det virkelig jeg som er den første som skal ut her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på fest på leeeeenge jeg nei. Siste festen min var i jula 2005. Det var den første festen etter at jentungen ble født i september 2004.Tenk dere det da.... Blir nok en stund til jeg skal innta noe alkohol ja. Har ikke lyst til å pumpe meg hvis jeg ikke MÅ liksom... Dessuten klarer jeg ikke å dra ifra gullene mine, men en dag så må jeg vel bare bryte den barrieren også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...