Gå til innhold

NÅ ER JEG F*** SÅ LEI!!!! (u/t)


ida_m_1987 og Thea Louise

Anbefalte innlegg

søstra mi har mange problemer som hun må jobbe med...hun fikk til og med bulimi for oppmerksomhet....hun gå til psykolog og gør sitt beste..men hun har ei USTABIL venninne som drar henne ned i søla gang på gang på gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

hun får for seg at min søster har hatt sex med typen hennes som er 12 år eldre enn henne hver gang de har vært på fest sammen (venninna har sykt mye problemer selv). hun anklager min søster for alt mulig på fylla..men i edru tilstand er de bestevenninner som ikke klarer å leve uten hverandre....men søstra mi skjønner ikek at hun ikek er bra for henne...

 

nå er de uvenner igjen fori de hadde vært på fest sammen..hun venninna hadde gått å lagt seg, men søstra mi hadde sovna dritings på soffaen..typen hadde lagt seg ved siden av henne og holdt rundt a (han er en utro drittsekk, og det vet venninna).

 

her gang jeg sier til søstra mi at kutt hele kjerringa ut, så begynner a å grine og syntes synd på segselv fordi hun syntes synd på venninna si...

 

hun har til og med blitt så sint at hun har gått ut av huset sitt med kniv for å drepe søstra mi..og jeg var der med min 3 mnd gamle datter...aldri vært så redd..så fikk jeg vite at hun ikek visste hvor pappa bodde (vi var heldigvis hos han).

 

hun skjønner jo INGENTING! hun blir jo bare grinete og sutrete og må ha medlidenhet hver gang jeg sier sannheten om venninna hennes!!! nå kommer a krypende til meg IGJEN om denne ustabile drittkjerring!!! jeg blir gaaal!

 

noen som har noen råd til meg hva skal jeg gjøre for at hunskal kutte all kontakt med henne? hun er søsteren min, så er ikek så lett å overse heller...

ps: hun er 2 år eldre enn meg.

 

dette ble langt..men håper på noe respons..trenger det ihvertfall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har desverre ingen råd å komme med..

Men vil gi deg en klem og si at jeg skjønner at dette må være voldsomt slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette hørtes ikke ut som noen enkel situasjon!

Jeg har vel dessverre ikke så mange råd til deg. Det er ikke så lett når den nærmeste familien har problemer. Det eneste du kan gjøre er vel egentlig å være der for henne og la henne komme til deg for å prate. Om du kjefter for mye på henne så kan det jo også hende at du støter henne vekk fra deg. Og med de problemene hun har så kan det jo høres ut som om hun har behov for støtte fra en søster. Det er vel ikke så mye du får gjort med situasjonen, man kan sjelden gjøre noe for andre, dersom ikke andre selv har lyst til å gjøre noe med situasjonen. Så det viktigste du kan gjøre er å ta litt vare på deg selv og sørge for at du selv har det bra oppi dette her. Du har ingenting å ha dårlig samvittighet for!

Eneste jeg tenker som kanskje kan hjelpe er å prøve å aktivisere søsteren din. Få henne til å starte med noen andre fritidsaktiviteter, mosjon eller hobby av noe slag. Kanskje hun kunne treffe noen andre mennesker, kunne kanskje fått seg flere venner og en ny bestevenninne...

 

En lykke til klem! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter..takk for at dere tok dere tid =)

jeg får vel bare prøve å være der mest mulig selvom det ikke er lett..men sånn er det vel når man er av kjøtt og blod :)

 

hun fikk psykologen på hjembesøk i dag og fikk pratet litt...venninna har roa seg (og lovet som allitd at hun skulle skjerpe seg *ler meg ihjel*)

 

håper dere får en fin kveld og en god helg...en litt frustrerende dag..men man har vel noen av de også i blant :)

 

*klem til dere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært i samme situasjon, så jeg kan nok ikke skjønne til fulle hvor frustrerende det må være for deg. Som du sier så er det jo kjøtt og blod, så da blir man jo veldig påvirket av situasjonen selv også.

 

Håper at det kan ordne seg for søsteren din!

 

Klem tilbake til deg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...