vekten81 Skrevet 9. mars 2007 #1 Del Skrevet 9. mars 2007 Hannah er 8 mnd i dag. Helt utruli hvor fort disse månedene har gått. Fatter ikke hvordan det har skjedd jeg.. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #2 Del Skrevet 9. mars 2007 Gratulerer med 8mndrs dagen:-) Tida flyr jammen meg! Når jeg fant ut at jeg var gravid, var jo det kjempe langt fram i tid at babyen var 8 mndr, men tida har flydd alt for fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 9. mars 2007 #3 Del Skrevet 9. mars 2007 Hipp hurra for Hannah ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 9. mars 2007 #4 Del Skrevet 9. mars 2007 HIPP HURRA for Hannah:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 9. mars 2007 #5 Del Skrevet 9. mars 2007 Gratulerer! Tida flyr ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. mars 2007 #6 Del Skrevet 9. mars 2007 Gratulerer med 8 mnd Hannah! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 9. mars 2007 #7 Del Skrevet 9. mars 2007 Der er Mathias også. Begynner å bli storunger nå ja:o) Gratulerer til deg også Hanna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå