line## Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Min mens termin er tre uker før UL termin.... Flere som varierer mye??? Hvilken skal man stole på???
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 25. april er mensterminen min, har blitt utsatt til 12.mai etter UL. seier vi skal stole på ul da...
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 min menstermin er 29.april..men UL termin er 25.mai.. hadde akkurat startet undersøkelser om hvorfor min syklus var så ustabil da jeg fikk postitiv test..=) stoler på UL termin jeg..
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Jeg stoler på UL termin. Fordi det er den helsepersonell går ut fra.. Men du kan jo be om "revurdering" når det er så mye som tre uker mellom...
line## Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2007 Vi skal til ny UL to dager etter menstermin... Da skal en lege foreta UL, det er alt jeg vet.
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Min mens termin er 27.april og ul-termin er 6.mai. I går var vi på 3D-ul hos en som nettopp har startet opp privat (i Tønsberg, KvinneDoktor) etter minst 10år på sykehus, der iallefall 7 av disse årene med bl.a ansvar for risikosvangerskap og som fødselslege. Han er spesialist i gynekologi og obstetrikk, dvs. kvinnesykdommer, svangerskap og fødselshjelp og har også ekstra utdannelse innen ul. Så han bør jo ha litt peiling. Han mente at størrelsen og utviklingen til babyen min iallefall så ut til å stemme mer med mensterminen, men den kommer jo når den kommer... Sykehuset tar jo uannsett utgangspunkt i deres ul-termin.
ak78 Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Min mens termin er 7. April og UL 30. April. Men jordmor og lege sier målene mine stemmer mer med min mens termin enn Ul termin. Men at vi selvfølgelig må jo følge UL termin. Jeg håper iallefall veldig på at det skjer rundt min mnes termin.
line## Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2007 Målene til babyen min stemmer også mer med menstermin, så jeg håper jo litt på at hun kommer rundt menstermin... Spennende!!
**My little Miss drama and I** Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 Mens termin 20 april, UL 23 ikke så stor forskjell ,men ifølge måla på lille pia sist UL stemmer faktisk 20.. men får vente å se da:)
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 25 dager forskjell mellom mens og UL termin hos meg. Hvordan var syklusen din før du ble gravid?
line## Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. mars 2007 Jeg brukte p-piller helt til måneden før jeg ble gravid, så den var jo ganske stabil kan man si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå