Gå til innhold

Til alle som e lei no.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna i morrest og tankan va så sinnsykt klar i hodet mitt.

No e det jo ik sikkert at dokk e gravid førr siste gang,men e temmeli sikker på at dette e min siste.

Tenkte umiddelbart på at no e det bare 9 daga tel termin og kansje maks 23 daga som gravid igjen i livet mitt.

Disse dagan MÅ eg ikke bruke til å være lei av å kjenne denne fantastiske følelsen i kroppen. Tenk på alle som kansje aldri får kjenne den....

Eg skal nyte følelsen av å kjenne disse rare tingan stikke ut av magen min, som eg ikke klare å tyde ka e ...

Eg skal nyte følelsen av babyen som snur seg og legg seg bedre tilrette alt etter som kosn eg sitt,sjøl om detta kan være skikkeli ubehageli.

Følelsen av å kunne kose og stryke over magen å få respons tilbake på at babyen synes det e godt.

Så nært som dette kommer vi aldri til å være etter fødselen...

Når kan eg beskytte barnet mitt bedre enn no???

Ting e ondt og tungt,men vi MÅ ikke være lei.

Detta e jo fantastisk !

Bare måtte skrive dette. Hjelp meg å holde det oppe,så kansje det kan hjelpe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å, takk!! :)

kjenner jeg er lei nå, har 6 dager igjen til ul termin. er skikkelig utålmodig, men du har nok rett. vi er jo utrolig heldige som får oppleve dette! :) men samtidig er det nok en mening med det, at man blir lei altså...

:)

Skrevet

hmm.. er egentlig ikke så veldig lei, men det er bare så sinnsykt vondt i bekkenet når jeg går. Har starta å glede meg over at hodet er festet, for det er ingen selvfølge har jeg funnet ut. Det er iallefall betryggende å vite at barnet kommer rette veien uansett hvor vondt det må bli..

har også vært inne på sidene til de som har et barn for lite, å nå gleder jeg meg over hver bevegelse jeg kjenner, man ska ikke ta noe for gitt =)

håper alle får en fin frem-mot-fødselen-tid!!

Skrevet

opp

Skrevet

Takk, det hjelper faktisk litt:)

Skrevet

Synes dette var et flott innlegg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...