Nr3 fikk en gutt Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Våkna i morrest og tankan va så sinnsykt klar i hodet mitt. No e det jo ik sikkert at dokk e gravid førr siste gang,men e temmeli sikker på at dette e min siste. Tenkte umiddelbart på at no e det bare 9 daga tel termin og kansje maks 23 daga som gravid igjen i livet mitt. Disse dagan MÅ eg ikke bruke til å være lei av å kjenne denne fantastiske følelsen i kroppen. Tenk på alle som kansje aldri får kjenne den.... Eg skal nyte følelsen av å kjenne disse rare tingan stikke ut av magen min, som eg ikke klare å tyde ka e ... Eg skal nyte følelsen av babyen som snur seg og legg seg bedre tilrette alt etter som kosn eg sitt,sjøl om detta kan være skikkeli ubehageli. Følelsen av å kunne kose og stryke over magen å få respons tilbake på at babyen synes det e godt. Så nært som dette kommer vi aldri til å være etter fødselen... Når kan eg beskytte barnet mitt bedre enn no??? Ting e ondt og tungt,men vi MÅ ikke være lei. Detta e jo fantastisk ! Bare måtte skrive dette. Hjelp meg å holde det oppe,så kansje det kan hjelpe....
m@rie82 Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 å, takk!! kjenner jeg er lei nå, har 6 dager igjen til ul termin. er skikkelig utålmodig, men du har nok rett. vi er jo utrolig heldige som får oppleve dette! men samtidig er det nok en mening med det, at man blir lei altså...
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 hmm.. er egentlig ikke så veldig lei, men det er bare så sinnsykt vondt i bekkenet når jeg går. Har starta å glede meg over at hodet er festet, for det er ingen selvfølge har jeg funnet ut. Det er iallefall betryggende å vite at barnet kommer rette veien uansett hvor vondt det må bli.. har også vært inne på sidene til de som har et barn for lite, å nå gleder jeg meg over hver bevegelse jeg kjenner, man ska ikke ta noe for gitt =) håper alle får en fin frem-mot-fødselen-tid!!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 Synes dette var et flott innlegg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå