Gå til innhold

Juni: Bæsjer deres unger masse?


så var vi 4

Anbefalte innlegg

hehe delikat tema.

 

Martin hadde sånn 2 pr dag helt til han fikk diare som varte i 6 dager. Det er slutta nå da, men hittil i dag (kl 11.30) har han bæsja FEM ganger. Det kan jo umulig være mer igjen i den lille gutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sanna bæsjer 4-6 ganger hver dag... Hittil i dag 5 ganger...Det er vel en periode som alt annet, håper jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min har hatt diarè i fire dager nå. Det var godt å høre at Martin også hadde hatt det, og at det ga seg etter seks dager - det bekrefter for meg at det er noe som "går". (Jeg er selvsagt ikke glad for at Martin har vært syk, men jeg tror at dere skjønner hva jeg mener!). Jeg regner med at det snart går over for Jakob også, da. Det er helt utrolig hvor mye som har kommet ut de siste dagene!

 

Ellers bæsjer han gjerne en gang om dagen, men det hender det ikke kommer noe, og det hender det er to ganger på en dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før gikk det ofte 10-11 dager mellom hver gang han bæsjet...har blitt bedre og bedre...nå er vi oppe i 1-2 ganger om dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste heri gården er 4 ganger. Da er jeg lei sv bæsjebleier ass.

Husker dere den litt syrlige morsmelk bæsjelukta.. det er lenge sia det:) hi hi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her er det mellom 1 til 3 ganger per dag. men han bæsjer på do, så da kommer kanskje mere om gangen. han hadde også diare for litt siden. ikke kjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært en gang om dagen lenge nå, men plutselig er vi nå oppe i 3-4... Var sånn sist hen fikk tenner også, så jeg regner med det kanskje er det som er på gang nå også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også blir det 4-5 bæsjebleier pr dag. Men så har hun fått masse tenner i det siste, så det er sikkert en sammenheng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...