Gjest Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Hei. Jeg er mamma til to, snart tre =) *happy* Sambo og jeg vurderer veeeldig sterkt sterilisering, da vi klarer oss med tre småtroll =) Det jeg lurer på er om noen vet om det går an å få keisersnitt, og i tillegg foreta en sterilisering....? Mener jeg har hørt at det går an....
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Det er nok kanskje ikke helt umulig, ville snakket med jm/lege jeg, så får du et ordentlig svar for hva retningslinjer de har ved det sykehuset du skal nedkomme på
line## Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Jeg mener også å ha hørt at man kan få foretatt sterilisering i forbindelse med keisersnitt... Så slipper man unna med ett inngrep liksom...
ninsoer Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 de strilliserer samtidig som de tar keisersnitt.. men hvor lett d er å få keisersnitt vet jeg desverree ikke. har dere tenkt dere nøye om.. hva om d skjer noe med babyen.. krybbedød eller noe?
chill+enda en til Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Ja, det var den tanken som slo meg også, ninasoer. Dessuten; steriliseringen av mannen er et mye enklere inngrep. Der er det bare snakk om å inn og snitte littegrann, mens det på oss damer faktisk er et ganske stort inngrep. Og på menn går det vel an å reverse det også?.. Kan hende det går an på kvinner óg - vet ikke så mye om akkurat dét.
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 hellu=) Vi har tenkt oss nøye om, og jeg skjønner tankegangen din men føler egentlig at hvis noe skulle skje, så hjelper det ikke om vi skulle få 10 til liksom... ingenting kan erstatte den vi evt mister uansett... Er også veldig plaget med bekkenløsning (hadde litt med nr 1, mer med nr 2 og nå er det ILLE!!) så det frister ikke så veldig å gå gravid en gang til.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå