spindel Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Har fått bekkenløsing og henvisning til fysioterapi, men hvor i all verden skal jeg gå? Noen med erfaring????
mamselums Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 hei! jeg har gått på frisk fysioterapi ved teglgården i fossegrenda! Trude Leirvik heter fysioterapeuten og hun er kjempeflink!!
Luni82 Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Ring Frisk Fysioterapi. Ligger ved Elixia i Fossegrenda. Var hos ei som heter Trude. Har fått flere timer hvor jeg skal trene i regi av henne. Hun kjører både styrketrening, og bassengtrening for oss med bekkenløsning. 1. timen er en undersøkelse av bekkenet ditt, og litt prat:) Kom derfra nå faktisk :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Betaler man for behandling når man har bekkenløsning? Har dere henvisning fra lege? Hva koster det i tilfelle hos Trude Leirvik? Har hørt masse bra om henne!
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 du kan gå til legen din og få en rekvisisjon til fysioterapi hvis du har bekkenløsning. hvis du har bekkenløsning m gangvansker får du d dekket. jeg går til gruppetrening på Trondheim fysikalske (Berit Johansen) og synes de e flinke der.
spindel Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2007 Tror det er gratis dersom du får diagnosen bekkenløsning med gangvansker
71variant Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 jeg fikk tips her om monica på moholt fysikalske tlf 73931844 hun er superflink med hensyn til bekkenløsning jeg går dit to ganger i uka og synes jeg er mye bedre etter kun tre ganger hun gir enkle øvelser og trygger meg på hva som er bra å gjøre og ikke
Krølle79 Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Jeg går også til Monica på Moholt.. det er bare det at hun slutter den 22. fordi hun skal begynne på doktorgraden sin.. ((( Så hun har i første omgang søkt permisjon i 2 år.. Kjempesynd, for hun er flink..
mamselums Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 behandlingen er gratis så lenge lege skriver en henvisning hvor det står bekkenløsning med gangvansker. Det holder ikke bare med bekkennløsning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå