Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Har termin imorgen, og har gått med mensmurringer og vært litt kvalm siden igår morges. Har også en del press i bekkenet og stikking i underlivet når jeg beveger meg. Hvor lenge går man sånn før det skjer noe? Noen som vet??
shayan_jente_04.04. Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 er nok ikke lenge til nå ska du se, hvis du kjenner press så skjer det noki løpet av dagen/kvelden . lykke til da!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Sånn har jeg det også - men man kan vel gå lenge med mensenmurringer før fødselen starter?
babyandme Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Dytter litt jeg..;o) Lurer også på dette.. Og hvis en i tillegg har verkinger i ryggen..?
Januar 2010 <3 Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 treng ik væære tegn på fødseln engang. Vært å undersøkt meg i dagg je pga murringer. er i uke 32. Kroppen forbreder seg vet du
juddellihuddelli Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Har hatt mensmurringer, nedpress, stikkinger i underliv, vondt nederst i magen, og i ryggen og ned mot lårene slik at eg knapt klarer å gå, i over to uker nå, men ingen beibi enda:(
Tvillingmamma Mars07 Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Har hatt mesnenmurringer, stikkinger og press i bekkenet i ca to uker jeg...... 37+4 i dag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå