brunette79 Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Hei jenter!! Tok siste pergo tab. på tirsdag.. Har ikke merket noen ting, jeg. Er så redd for at det ikke skal virke. Merker dere noe? Hva gjør man hvis ikke pergo klarer å sette igang eggløsning? Jeg er fra Akershus
Mille med 2 prinsesser Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 hei! merker ikke noen ting jeg heller. tok siste tbl om mandagen. men jeg tester for e.l i gang pr dag, så jeg er optimist og håper snart at den vil gi uTslag;) vet ikke hva som gjøres hvis pergo ikke hjelper, dette er min første kur. vi har også blitt henvist til fertilitets klinikken, og har fått time om en mnd, så det blir spennende fortsatt go dag!
stvgr_mamma Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 merker heller ikke noe enda, tok siste tablett mandag, og skal egentli ha EL nå til helga hvis det fungerer etter pergo-skjemaet jeg har fått hos legen.
Mille med 2 prinsesser Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 hei, nå ble jeg nysgjerrig. Hva sier skjemaet til legen din. har ikke fått noe skjema jeg. Tok også siste pilla om mandagen. Har ikke kjent noe, men syntes i kveld at jeg har vondt i korsryggen, og litt i magen. kanskje kommer e.l snart:)
brunette79 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2007 Nå har jeg oxo sinnsykt vondt i korsryggen...Hmmm, kanskje eggløsning. Når fikk dere beskjed om å begynne å ha sex? jeg fikk beskjed om at vi skulle begynne 5 dager etter siste tab.
stvgr_mamma Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Følgende "skjema" fikk jeg servert: Dag 1: Første blødningsdag Dag 5-9: Ta piller Dag 12-14 EL Dag 21: blodprøvetaking dag 28: siste dag før blødning. Siden jeg ikke har mens valgte jeg selv en dag å starte på, altså dag 5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå