Gå til innhold

Nå starter en nå æra...

nybaby09

Anbefalte innlegg

Har hatt ul på onsdag og fått hilse på lillegutt igjen, han vokser og trives! Morkaka ligge foran på magen og det kunne være årsak til at jeg ikke kjente så mye til han ennå, men når vi fikk se at han sparket så kjente jeg det jo, jeg har bare ikke visst hva det var jeg kjente he he.. Nå har alle prøver og ul alle 3 gangene vært kjempepositive så nå starter en ny æra for oss, har kjøpt strikketøy og koser meg, foreldrene mine tør å kjøpe seng og tilbehør (vi er kjempeheldige :)) Nervene har sluppet taket og jeg nyter det å være gravid :) Jeg er i kjempeform, har ingen plager, skal jeg måtte klage på noe så er det at vekta stiger litt for fort, men det er jeg nok skyldig i selv!!

Så kjære medsøstre, kos dere videre med magene som vokser, det er kjempelærerikt å lese innleggene deres! Glad jeg har denne siden!!

Ha en flott helg!

Klem fra

Fortsetter under...

Så hyggelig å høre at alt var bra på UL! Godt å høre at formen din er bra, og du kan definitivt begynne å glede deg nå. Det er så mye spennende som skjer med/i kroppene våre mens vi er gravide. Jeg nyter hvert minutt, selv om jeg klager litt til mannen min, må jo få litt ekstra pleie :-).

Ha en fin helg til deg også!

Så bra at du fikk så gode nyheter da!! Alle bekrefelser man kan få på alt er ok gjør svangerskapet mye lettere!!

Jeg er i uke 32 og sliter med mye kynnere og aktivitet fra junior. Nyter det hele for da vet jeg at alt er ok.

Lykke til og god helg!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...