UtlandsSvensk ;o) Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Går in i vecka 34+ nu (eller 35:e enligt BAM), och har senaste veckan haft väldig värk i händerna. Känns nästan som träningsvärk. (Som på den gamla goda tiden när jag spelade basket och kunde röra mig snabbare än en sköldpadda... *dröm* ;o) Fötterna har värkt i ett par månader, men det har oxå ökat det sista - speciellt när jag har sovit eller legat länge. Känns som jag har lagt på mig ett par kilo per fot - UNDER - känns som om dom har blivit helt runda när jag trampar på dom... Någon annan som känner av det???
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 JAAAA!!! trodde nesten det var leddgikt jeg hadde fått!!! det værker i alle ledd i fingrene, og hver morgen når jeg står opp kjennes det ut som jeg har en liter vann under fotbladet som trykkes vekk når jeg trør på foten! Godt å høre at flere føler det sånn, for da er det nok ikke leddgikt jeg har! )
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 glemte å si at jeg er 35+5 i dag!
A venter prins Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Hver morgen verker alle ledd i venstre hånd! Og det å gå ut fra sengen kjennes ikke godt da jeg er fryktlig "øm" under hælen. Hm....kroppen er rar!
LadyLiberty Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Det er pga vannansamlingen (ødem) i kroppen. Den trykker på sener og nerver. Man kan tom. oppleve at hendene blir "lame" i løpet av natten f.eks. Ikke farlig i det hele tatt (spurte legen nettopp om det på 36 ukers kontrollen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå