Gå til innhold

Värk i händerna???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går in i vecka 34+ nu (eller 35:e enligt BAM), och har senaste veckan haft väldig värk i händerna. Känns nästan som träningsvärk. (Som på den gamla goda tiden när jag spelade basket och kunde röra mig snabbare än en sköldpadda... *dröm* ;o)

Fötterna har värkt i ett par månader, men det har oxå ökat det sista - speciellt när jag har sovit eller legat länge. Känns som jag har lagt på mig ett par kilo per fot - UNDER - känns som om dom har blivit helt runda när jag trampar på dom...

Någon annan som känner av det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAA!!! trodde nesten det var leddgikt jeg hadde fått!!! det værker i alle ledd i fingrene, og hver morgen når jeg står opp kjennes det ut som jeg har en liter vann under fotbladet som trykkes vekk når jeg trør på foten!

Godt å høre at flere føler det sånn, for da er det nok ikke leddgikt jeg har! :o)

Skrevet

glemte å si at jeg er 35+5 i dag!

Skrevet

Hver morgen verker alle ledd i venstre hånd! Og det å gå ut fra sengen kjennes ikke godt da jeg er fryktlig "øm" under hælen. Hm....kroppen er rar!

Skrevet

Det er pga vannansamlingen (ødem) i kroppen. Den trykker på sener og nerver. Man kan tom. oppleve at hendene blir "lame" i løpet av natten f.eks. Ikke farlig i det hele tatt (spurte legen nettopp om det på 36 ukers kontrollen) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...