Gå til innhold

Endelig positiv test! Men trenger litt hjelp til noe.


tasseline

Anbefalte innlegg

Hei dere!

I forgår testet jeg med cb og den var positiv, den loddrette streken var tynn, men veldig tydelig.

i går ville jeg bare teste igjenn for å se om den var blitt sterkere, men da var streken i krysset tykkere med veldig svak??? Forstår ingenting. Har skikkelig ømme bryster og ikm var for noen dager siden, så jeg kjenner jeg er gravid. Men har noen opplevd å få så forskjellige tester? At de liksom ikke er blitt sterkere? Skal vist ikke så mye til for å sette meg ut....

 

Håper på svar... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. Jeg gjorde akkurat det samme, og ble akkurat like bekymret ;) Men en positiv test er visst en positiv test, så du er nok gravid :D

 

GRATULERER og velkommen inn hit :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Skulle bare ønske jeg klarte senke skuldrene. Forstår ikke hvorfor den ikke kan bli sterkere....

 

:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testene kan være forskjellige, selv om de ligger i samme pakke. Ikke lurt å sammenligne streker, da blir man bare forvirret. Hvis streken kom opp før tiden var ute ( er ikke det 10 min tro?), så er en strek en strek. Tror jeg tør gratulere deg jeg. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har med det hormonet vi produserer som gravide å gjøre. Konsentrasjonen er sterkere om morgenen osv.. Ingen ekspertuttalelse, men jeg fikk noen meget gode svar da jeg var i din situasjon :) Det hadde ikke blitt noen strek om du ikke hadde produsert dette hormonet :))

 

Kos deg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...