Gå til innhold

oppdatering fra meg.. og masse tanker til dere.

Anbefalte innlegg

Hei allesammen.

Nå er det lenge siden jeg har vært innom dere og hilst på.

Jeg håper at alle dere som sliter snart får det til, og at de som trenger hjelp får den hjelpen snarest.

For de som ikke kjenner igjen meg så hette jeg "duracellgirl 21 pp" sist jeg var her inne. Jeg tilhørte da dennesiden i 21 pp før lille peanøtt kloret seg fast. Vi brukte ogsp 36 pp før prinsen satt. han er nå 2 år og skal bli storebror.

Jeg har det for det meste super bra, men bekkenløsningen er drepen.. men selvfølgelig er det en smal pris når vi endelig fikk det til allikevel.

Håper dere alle sammen kommer dere over til 1,2 og 3 tri snart. Jeg vil ønske dere masse lykke til videre, og husk: vi fikk det til 2 ganger, tross at legene mente jeg ikke kunne bli gravid!!!! Det er håp!

stor klem til dere allesammen. Tenker masse på dere.

****************sender-masse-bli-gravid-støv*******************

Fortsetter under...

Hei Duracellgirl...

Husker deg hvertfall godt fra da du var her...

Tror vi hadde prøvd omtrent like lenge da du en dag plutselig kunne hoppe over til 1.trimester :):):)

Håper jeg også snart kan følge etter... :)

Sniker til meg litt baby støv jeg....har IKM i morgen :(

Stooooooor klem fra

Hei Duracell,

Saa hyggelig at du er innom. Flott aa hoere at du er i form (med unntak av bekkenloesning da som jo er surt) og at alt er vel med peanoetten din. Saa fint at du er over paa 2. trim, det er jo et mer levelig sted enn 1. trim ofte...

Det er raatt at du har proevd saa lenge med dine to, det er saa utrolig flott at dere som holder paa lenge faar det til.

Jeg blir som vanlig gravid ganske raskt, men sliter med aa miste litt. Siden okt har jeg mistet to, en tidlig MA og saa jammen en EXU i januar/februar ogsaa. Den var i uke 4, og heldig nok som jeg var saa ordnet kroppen opp selv. Amen....det er haap.

Naa er det IKM neste fredag, altsaa om en uke, og aktiviteten er ca hver 3. dag, man vet jo aldri etter aa ha mistet, og det kan jo vaere egg i hytt og pine, veldig tidlig eller veldig sent. Har sluttet aa teste, det er dyrt og tullete i lengden, bedre aa vaere aktiv i halmen og gjoere de riktige tingene saa langt man klarer det.

Siden sist er det mer sink, gravidforberedende vitaminer, mindre kaffe, veldig mye mindre vin og ro og ikke stress som gjelder, samt at jeg trener i en eller annen form 1 timer hver dag. Saa da haaper jeg at jeg har vaert snill med kroppen min og at hybelen til spiren er enda mer attraktiv. Leger sier jeg bare har hatt maks uflaks og at jeg ble altfor raskt gravid i hoest etter uttrak spiral. Til og med den i jan. kan ha samme aarsak, men det er ikke saa viktig, viktig aa komme videre og det er jeg naa.

Saa, da er det nov eller des spire som gjelder og det er spennende, siden jeg har vaarbarn fra foer av.

Fin gjeng her inne naa ogsaa, det er helt sikkert.

Ha det bra og lykke til, koselig at du stikker innom.

Ja jeg synes det er greit å fortelle her inne til dere at selv om vi er slitere så er det håp.. selv om jeg skjønner godt at det håpet er vannskelig for mange å finne

Du har vært igjennom mye skjønner jeg, og jeg håper virkelig at deres lille spire klorer seg helt fast snarest.

Jeg har selv hatt 3 sa og legene mener grunnen til at jeg har vanskligheter med å bli gravid er fordi jeg tok en pa når jeg var 15 år.. og det skjedde noe under operasjonen som satte skader på mine eggstokker og eggledere. De sa i utgangspunktet at jeg ikke kom til å få barn desverre,men jeg nektet å slutte prøve.. men så ble vi helt utbrendt og kjærligheten var helt borte fra forholdet.. vi bestemte oss da for å gi opp prøvingen for 6 mnd.. så bestillte vi syden tur og skulle prøve finne tilbake til hverandre.. vi reiste til syden 2 uker etter vi hadde bestemt oss for å ikke prøve mer.. vi fant tilbake til hverandre på denne turen.. og hadde kun sex en gang på denne turen og det var fordi da hadde vi virkelig lyst på hverandre igjen, og når vi kom hjem var jeg jammen blitt gravid... 2 uker etter sydenturen testet jeg positiv. Nå er vår sønn 2 år og skal bli storebror i august!

Så det finnes håp, det gjelder bare å klamre seg fast og tenke positivt, selv om jeg i aller høyeste grad skjønner at det er vannskelig.

Masse lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...