Gå til innhold

Nytt drammenstreff 20. mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for sist til dere som var med på Pigen 28. feb.

Jeg gir meg selv stafettpinnen igjen jeg og setter opp et nytt treff.

Vi blei vel enige om å prøve et nytt sted, med mer mulighet for prat over bordet.

Så derfor er forslaget:

På Glass

Tirsdag 20.mars

Kl. 19.00

Kan ikke skjønne annet enn at alle er velkommen ;-)

Jeg ser an responsen litt og setter det opp treff etter det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt at du tar ansvar;-)

Jeg har jo sagt at jeg skal komme to ganger på rad med det kommer allti no i veien, men sånn er det:-)

Men vil prøve og komme nå å jeg....

Skrevet

Ja, jeg kommer :)

Skrevet

Og jeg klarer vel ikke å holde meg borte...?

Skrevet

Jeg henger meg på :-)

Skrevet

Hei!

Har veldig lyst t å vær me, men kunn itj sist å har itj tia på tirsdaga...håpe æ kan vær me næste gang :)

Skrevet

Ååå... Da skal jeg på svangerskapskurs på sykehuset... Men henger meg på neste gang! :-)

Skrevet

Takk for sist. Jeg blir gjerne med denne gangen også :-)

Skrevet

Jeg har også meldt meg på to ganger og har av ulike grunner enda ikke møtt! Huff og huff, det går ikke an. Ønsker veldig å bli med jeg og håper ting ordner seg denne gangen. Mulig ei venninne som også er gravid blir med!

Morro. Hvilket navn står bordet på ?

Skrevet

Jeg aner ikke hvor Glass er hen og om man må bestille bord. jeg satte det opp jeg, slik at det er mer synlig at det er treff 20 mars :)

Skrevet

Det er ikke vanskelig og finne Glass.....Det ligger langs elva midt i Drammen...

Skrevet

hei...jeg er ny her hos dere... lurer på en ting... er det bare drammensfolk som er med på deres treff eller er det jenter fra nedre/øvre eiker også???

klem

Skrevet

Jeg kommer :-) Fru_smelt_på_tjukka, jeg kan møte deg et sted så kan gå sammen dit :-)

Skrevet

Flotters :)

jeg er ikke fra drammen, bor 4 mil utafor, men tilhører jo buskerud da. Så da er det bare å komme selvom du bor i Eiker :))

Skrevet

Takk for sist!!!

Jeg planlegger å komme.

Skrevet

Lurer på å komme selv.. Kunne ikke sist gang pga visninger på leilighet selv om jeg hadde meldt meg på =)

Burde komme meg ut litt egentlig.. Hehe

Skrevet

hei=)

Jeg har veldig lyst til å komme, har vært på de to siste treffene, meg som har termin 19 mars=) Men om babyen ikke har kommet 20 mars så kommer jeg veldig gjerne, tiden går alt for sakte nå, har ingenting å gjøre mens jeg venter på snuppa:( Bra med et annet sted enn pigen, får ikke pratet med alle der!

Klem fra emilie med lille Julie i magen, håper egentlig ikke vi sees for jeg er FØDEKLAR!!!!!;) vil ikke gå over tiden!!!

Skrevet

Nå hadde jeg virkelig tenkt å komme, men da må jeg skaffe meg barnevakt for gubben jobber sent. Har termin 14 april så det hadde vært gøy om jeg rakk å møte noen før fødselen. Kommer tilbake til dette så fort jeg vet noe om barnevakt

Skrevet

Så bra at noen satte det opp, jeg er ikke like ofte inne på bim-sidene for tida. Jeg bestiller bord jeg nå. Det står på Leland.

Gleder meg til å se dere!

Skrevet

Jeg har aldri vært på BIM treff før, men har veldig lyst til og være med :))

Er det for sent til og melde seg på..?? Er ikke fra Drammen skjønner du så jeg kjenner nesten ingen her..har bodd her bare i 7mnd...!

Skrevet

Ikke for sent.Bare å komme :)

Skrevet

Ja ja nok en gang avbud:(

Sykt barn og sambo måtte jobbe..

Kommer meg aldri på treff før jeg skal føde i april jeg vettu:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...