Gå til innhold

pakket sykehus bagen enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp,nå tror jeg det meste skal være pakket, var og kjøpte bind i stad.

Har til og med pakket bag til storesøster,mangler bare gensere,bukser eller kjoler,men gidder ikke la det ligge ned pakket,så det hiver jeg oppi når det er igang..

nei..har ikke tenkt så mye på den enda... Hadde med alt for mye sist.. Så tar bare med det mest nødvendige, og så får gubben hente resten hvis noe skulle mangle.. Har bare 5 min å kjøre til sykehuset, så det skal nok gå greit.. ;) Men snuppa sin bag burde kanskje pakkes snart, for hun må jo "plasseres" også.. Jaja..er bare 5 min til svigermor også, så hun kan jo bare svippe innom her og hente mer ting hvis det skulle trenges.. :)

Nei, men har skrevet en huskeliste over ting jeg skal ha med.

Kopierer den her itilfelle andre kan ha glemt/ikke tenkt på noen av tingene jeg har på min... :)

"Viktige papirer"

Kamera / Videokamera / Lader

Varmeflaske

Lypsyl

Bok / blader

Nettingtruser / bind

Tøfler / god sko

Håndkrem / Body lotion

Radio+ lader

Mobil + lader

Pysj

Joggedress

Morgenkåpe

Klær til juniors hjemreise

Amme bh

Penger

Vannflaske

Matpakke

Ja, det har jeg:) Har kjøpt meg ny flott bag (en skikkeli damete en!!), og den sto vel pakket og klar for ca 2 uker siden... Har vært sykemeldt grunnet BL siden 17 desember, så jeg har hatt goood tid på meg til å få alt på stell her hjemme. Noen småting enda som jeg ikke har lagt i bagen enda som feks. energidrikker(de står kaldt i kjøleskapet), kamera, ladere, cd-plater, osv. Det som jeg mangler har jeg skrevet ned på en lapp, så ikke noe skal gå i glemmeboka.

Har termin 6.april, og er sååå spent på nårtid den lille bestemmer seg for å komme til verden;)

Annonse

Jeg har termin 6.april og har pakket det meste. Mangler bare slipperser... he he. Alt er ordnet her hjemme. Babytøy og sengetøy til vugge og seng er vasket og strøket. Deilig å være ferdig. Starter med permisjon på fredag og da skal jeg bare kose meg og småpusle hjemme. Og endelig ha litt overskudd til de to største barna mine når kvelden kommer:)

,, har heller ikke begynt enda, men har begynt å tenke i allefall..;)

kom bare på en ting jeg ikke har sett på listene, det går forsåvidt under toalettsaker, men jeg må prøve å få med meg hårstrikk og kliper. Ser for meg at det kan bli en plage med alt håret oppi svette og strev:)

har pakka her og..mangle bare toalettsaker og undertøy...

skal på ekstra kontroll nu lør pga bt e blitt høyere.

gått fra 120/75 til 130/90.

så de skal ha mæ der en time å ha registrering på magen og ta hvilende bt.. greit med den oppfølginga altså

tja jeg har kjøpt inn det meste jeg trenger, men pakket har jeg ikke. Tok med meg alt for mye siste gang, brukte nesten ingenting. Men så manglet jeg noen småting som gubben måtte dra ut og kjøpe. Denne gangen er jeg nok mer forberedt hva jeg EGENTLIG trenger. Pakker den i helgen og HÅPER bebyen blir marsbeby som mammaen sin =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...