Gå til innhold

Hvor mange her har passert 20 PP????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

åhh...for en type...

han må jo henvise dere....

kanskje du kan dra til en lege å be han henvise dere?eller ringe å spørre hvordan dere går fram nå?

vi fikk vite at sambos svømmere ikker er på topp vi...

så ble henvist til prøverør....skal inn til samtale i juni....

vært litt rot med papirene til oss da....sykehuset fikk ikke noen papirer fra oss bortsett fra en henvisning...

så jeg har gardert meg...fått kopi av alle papirene...å sendt dem til sykehuset selv...

Mannen min gar gitt 2 prøver, den første var fin, men det var for lit væske... Å den andre var skikkelig dårlig! Det var nå i februar! Det var da han ga meg det visittkortet, å det var det liksom! ingen ny time eller noe sånt heller!! Føler meg litt overkjørt liksom... Å han er den eneste gynekologen i distriktet, så jeg har ikke de store valgmulighetene heller!!

Fikk til Hausken i Haugesund... Bor i ei knøttlita rogalandsbygd, å det ble vel det nærmeste!! Har ei jente på snart 10 år, men det er ikke mannen min si, så vi vil jo selvfølgelig ha en haug til... Litt stusselig med ei som er så stor at hun ikke trenger meg så mye lenger:/

Ok...En privat klinikk det...er det ikke?

Har en stedatter på 10 år jeg....Håper hun kan bli storesøster før hun blir voksen...hehe...(på denne siden av familien da)..

Lengselen begynner å bli stor i grunn nå....Redd jeg aldri skal få oppleve det å gå gravid....å det å bli mor.....

Venter på å komme inn til samtale om prøverør nå da...Skal inn i juni...

Men vet fortsatt ikke om vi kan bruke sambos gutter osv da...

Så skummelt dette....Så er det jo en del ventetid i det offentlige da..

Men har ikke råd til å ta det privat akkurat nå :(

Annonse

jada.er på el jakt om dagen,men den ser ikke ut

til å komme....

er jo bare på 13,men pleier å ha ganske korte sykluser,

så det er vel ikke verre enn at denne sylkusen blir

litt mer normal...

forrige var på 20 dager.

har du fått pratet noe med sambo eller??

hehe...

blir nok ingen sydentur i år hvertfall....hehe...

han har fri annenhvar helg...så bruker han i tilleg å komme hjem annenhverdag.....men denne uka så har han ikke vært hjemme siden han dro mandags morgen...kommer hjem i kveld...men han har arbeidshelg så han drar tidlig i morgen og kommer hjem mandags kvelden....hehe

Jepp,er over 20 pp jeg også,om man regner i måneder er vi vel på 24 eller noe,men har jo lyktes og mista et par ganger da...

Åssen er det for dere,er dere fortsatt like gira og "besatt" som i starten,eller har dere roa dere litt etterhvert som tida går? Jeg merker at babylysten har avtatt litt,dvs jeg vil selvsagt ha barn nå,men er ikke så voldsomt opptatt av det lengre... Tror det må være en slags forsvarsmekanisme så jeg ikke skal bli så lei meg som jeg var tidligere!

Klemmer til dere andre damene!

Ikke akkurat like gira som før nei....

Kan vel si det avtar litt etter hvert som hver PP bare flyr forbi.....

Føler liksom at det aldri kommer til å skje meg....

Tror jeg tar på meg ei slags maske når jeg er ute blandt folk da....Alle rundt meg er gravide eller har nylig fått...Så vankelig å unngå dem....Så da er det bare å ta på maska...Smile fornøyd å bare henge med på baby praten....Men det er skikkelig tungt noen ganger...

Så når jeg kommer hjem...eller de drar da kan det hende at tankene surrer godt i hodet...

Litt redd jeg aldri skal få oppleve det å bli gravid..eller å bli mor...

Men men...som alle stadig vekk sier...

Det blir nok min tur snart også....??????????????????????????

Flyr forbi ja,der sa du det! Før var en pp sååå lang,men nå suser de bare avgårde!

Har heldigvis ingen nære venninner med baby eller mage,de beste vennene mine er her inne på bim og på blink,og dem unner jeg virkelig å bli gravid,for de sliter de også!

Er nok ekstra tungt når man må delta på alle begivenheter,spille begeistra og glad på andres vegne bla bla bla... Ikkeno gøy å snakke om bleier,amming og sånt når man ikke aner hva det er snakk om! Dessuten vil man jo ikke dele med hele verden hva en sliter med,så man må bare tåle dumme, ubetenksomme spørsmål!

Vi får bare vente og vente og vente og vente på vår tur til å trille rundt på en liten kloning av oss selv;-p

Nå er det middagslaging på tapeten,og heldigvis kan jeg fortsatt lage "voksenmat",ikke bare fiskeboller,spagetti og sånn,får se det positive i det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...