Gå til innhold

Har endelig funnet EL med billigtester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Dere som bruker billigtester: Pass på å teste både morgen og kveld i de dagene som ligger nærmest EL. Jeg fikk veldig negativt utslag på morgen i går, men i går kveld var testen positiv (tror jeg da: Strekene var like streke, men den ene var ikke sterkere enn kontrollstreken.) Da jeg testet i morges igjen, var streken betydelig svakere igjen. Hormonstigningen kan altså komme så brått (og synke like for igjen) at en ikke får det med deg hvis en kun tester en gang i døgnet.

Bare et lite tips :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å spennende Frøya!!!!

Testa neg både formiddag(billigtester) og ettermiddag (quick resp) i går (dag 10 i syklus), men tror el nærmer seg her også (har kremet utflod). Ikke testa i dag enda (tester alltid etter jobb, sånn i denne tida).

Hadde sex i går, før vi la oss til å sove, sånn i tilfelle... =0)

Da jeg ble gravid i nov hadde vi kun sex 1 gang på kvelden på dag 10 og på dag 12 i syklusen og gikk ikke på do før morran etter.... jeg visste el kom på dag 13 (veldig stabil syklus!). Så vi holder oss til en liknende strategi med sex annahver kveld nå fremover, til jeg er sikker på at jeg har hatt el.

Lykke lykke til! =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...