Luni og go'gutten =) Skrevet 9. mars 2007 #1 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg vet det blir masse gris, men leste i et skriv (var det fra Go'boken tro..?) at de har veldig godt av og ikke minst moro av å prøve å spise selv. Eller er det best å vente lengst mulig, for gris blir det tidsnok allikevel...? ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til Erlend+Jakob Skrevet 9. mars 2007 #2 Del Skrevet 9. mars 2007 Jakob har spist brød selv lenge nå,(i 2 mnd) det er gris, men det blir det uansett når de begynner:) Han vil ikke spise brøt eller frukt hvis han blir matet:) så her er det selv forsyning. Støvsugeren står ALLTID fremme, Det er anbefalt at de begynner å få mat til å putte i munnen selv nå, leste det i hefte vi fikk på helsestasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 9. mars 2007 #3 Del Skrevet 9. mars 2007 Nei, ikke ennå. Han har fått en skje som han holder selv når han får grøt, men det er jeg som mater (selv om han later til å tro at det er han selv...). Begynte så smått med brødskive i dag og det er vel noe han kan få prøve seg på selv. Litt lettere med biter enn med skje, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vildes Mamma Skrevet 9. mars 2007 #4 Del Skrevet 9. mars 2007 Har ikke gjort det bevisst ennå, men hun har en tendens til å dra skjeen ut av hendene mine, vil helst styre den selv. Blir helt grusomt med søl da, men det må man vel bare venne seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #5 Del Skrevet 9. mars 2007 Får babykjeks som hun spiser alene, men ellers har hun ikke fått prøvd seg på egenhånd enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 9. mars 2007 #6 Del Skrevet 9. mars 2007 Hun har skalker og skorper i hendene når hun spiser, og det hender hun har en egen skje når hun får grøt - men hun har ikke pinsettgrep, så det er vanskelig for henne å ta brødbitene selv - de havner ofte midt inne i hånden før de havner på gulvet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå