Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere

Nå kommer nervene.. Har sprayet i to uker og skal på kontroll til mandag for å se om jeg kan starte med sprøyter.. Men så er jeg så nervøs nå da for at kanskje endometriosen er i gang igjen..... Har ingen signaler for det, og jeg har hatt blødning som er forventet når jeg sprayer synarela, men følelsen er litt ekkel.. Er det mange som har fått avbrutt forsøket etter spraying, og er det evt pga cyster eller endo.?

Æsj, bare tull å være bekymret, kan jo ikke gjøre noe hverken fra eller til ...

Klem fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det de skjekket på min kontroll var om slimhinna var tynn nok. Har lest om noen som bare måtte spraye en uke ekstra fordi den var for tykk på første ul.

Dette går nok bra skal du se! Ikke bekymre deg før du må :)

Skrevet

Hei Lillingønske...

Jeg har ingen forutsetning for å svare deg egentlig,men vil likevel dele den tanken som slo meg når jeg leste innlegget ditt med deg...

Jeg forstår godt du er nervøs,hvem er ikke det i denne prosessen.Er der jo selv også jeg...

Men når jeg leste på felleskatalogen om synarela,så stod det der at den brukes ved nedregulering og ved endometriose...Derfor kanskje ekstra grunn til å tro at du holder endoen i sjakk nå....?Altså ingen fagbistand å få i fra meg,bare en tanke...Håper og tror dette skal gå bra jeg Lillingønske.

Selv sitter jeg og gruer meg til ul i dag.Noe skal det jo være....C";)

Masse lykke til !

Klem fra

Skrevet

Tusen takk både Lydia og Vilsågjerne... Sant som du sier, Vilsågjerne, at synarelaen kanskje holder endoen i sjakk.. Håper inderlig det. Irriterer meg at jeg må bekymre meg.. Må jo bare la tingene gå sin gang.. :) Håper det går bra for oss alle sammen!!! Massevis av lykke til selv :-)

Skrevet

Hei!

Jeg var aldri på kontroll jeg, men har vært nok nedregulert ved begge mine hoved-forsøk.

Og det at du har hatt blødning er jo positivt, for jeg tror at vi har mere som skal ut vi som har endo... Logisk det iallefall!

Men- skulle det være slik at du ikke er nok nedreg. (jeg tror det er sjelden det skjer altså!) så må du i verste fall gå lengre på spray...

Jeg gikk på spray ca 4 uker ved 1.IVF.

Lykke til, går nok bra dette her skal du se!!!

Skrevet

Tusen takk, Sunniva! Ja, det er jo det det står i brevet at man evt må spraye lenger... Massevis av ykke til du også :-)) Takk for koselig pm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...