Gå til innhold

jenter, trenger noen gode tips ang hår på huet.

Anbefalte innlegg

he he, blei litt rar den overskrifta, men samma :P

vel, etter all sexen rundt el nå sliter jeg noe jævlig.

har fått så masse knuter i håret, at det ser ut som om jeg har minst 5 fullverdige dreds hengende.

det ser helt jævlig ut, for jeg har jo helt rett hår egentlig..

klarer fan meg ikke å få gredd det ut, det blir bare verre :(

noen som har noen tips til meg?

er kjipt å klippe av alt det lange fine. uff

Fortsetter under...

Ha, ha - det var dagens! Fantastisk morsomt at du har fått en så ille knulle frisre - unnskyld uttrykket, men har ikke noe annet ord for det!!

Det eneste jeg kan tenke meg er å forsøke å gre det ut, når du har MASSE balsam i håret!

Nå fiikk jeg en god latter :) og kjenner meg såå godt igjen heheheh

Vi hold på hver dag i 15 dager (noen ganger 2 x om dagen) men spiren satt der etter 1 pp :)

Jeg gikk med hestehale i de to ukene vi holdt på heheheheh

TUSEN TAKK FOR EN GOD LATTER OG LYKKE TIL

herli du! hehe!! jaja, det kan vel skje den beste gitt!! Mitt stalltips e, hvis det med balsamen ikke funka, så ta en kam å vaselin.. vaselin e så fettete, at da ska du klare å greie dem ut.. men start nederst!! ikke begynn oppe m hodebunnen, da har du ordna dæ mer knuta bare. :)) lykke til!!

Annonse

hihihi...ler godt her jeg sitter...

Regner med du har prøvd med balsam nå. Viss ikke det funker tar du i hårkur etter du har dusjet og sett håret opp i en knute i nakken. Ha hårkuren i til dagen etter, og skyld ut. Da blir håret kjempe fint skal du se.

Viss ikke det funker finnes det jo et gammelt kjerringråd som mamma brukte på meg når jeg hadde fått tyggis i håret når jeg var liten. Ta soja olje på flokene, da blir håret så sleipt at flokene slipper...

Lykke til med båd hår og pulings...

Hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nettopp ferdig aa se en lang film og saaa denne underholdingen her.

Du har faatt mange gode raad, men vil bare si at du jammen slapper av etter utredningen, hehe... Staa paa og spire skal det bli! Synes jeg ser deg for meg, hehe...

ha ha.

må le selv, men var heeelt desperat i dagtidlig.

har gått i snart to uker med to totter øverst på huet, eneste hårfrisyren som i det hele tatt funka. lol

fant løsningen til slutt da.

smurte inn håret med masse masse tjukk og feit håndkrem, og lot det sitte i en time.

så tørket jeg det helt med hårføner og gredde ut.

det funka faktisk. hihi

sååå deilig å "leke" med helt slett og glatt hår igjen. ha ha

rart hva man savner ja. hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...