Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den lille bølla i magen begynner å bli alvorlig sterk nå! Noen av sparkene går simultant i begge retninger, fra venstre ribbein til symfysen, kjennes ut som om h*n prøver å lage større plass inni der. Noen ganger er følelsen så rar/ubehagelig at jeg blir skikkelig kvalm. Andre som opplever det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg merker også at det dytter litt ekstra hardt fra tid til annen. jeg har funnet ut at det hjelper å stryke på magen. Da roer iallfall jenta mi seg ned for en stund.

Men alt i alt så er det egentlig bare kjempegøy :-)

Skrevet

Jeg er enig i at det er koselig, elsker at mini gir beskjed om at h*n har det bra, men jeg blir faktisk skikkelig dårlig noen ganger. Kjempekvalm, og ingenting hjelper, innimellom holder h*n på i flere timer!

Skrevet

har du prøvd forskjellige sitte/liggestillinger for å gi h*n bedre plass? Det kan hjelpe noen ganger det også.

Skrevet

Min lille bølle sparker skikkelig hardt nedover om dagen. Føler h*n presser beina ned i underlivet mitt og sparker løs! Kjennes som sånn stikking og vondt! Ser til og med at det beveger seg der nede!! Kanskje den lille vil ut snart?? Hehe! Blir deilig hvis h*n skal holde på sånn i 70 dager til.... Pleier å roe seg litt her også hvis jeg stryker på magen og snakker rolig til h*n.

Skrevet

Jam klart det er utrolig morsomt at den lille er aktiv, det er jo så fint, men ÆVVÆ lille jenta er ikke snill mot ribbena mine altså!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...