Gå til innhold

hei alle sammen.hvordan går det med dere i juli klubben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her går det bare bra..vokser og trives...kjeder meg litt da,for det e lite jobb for tia (jobbe bare ekstra),men sitter å koser mg med bim og kjenner lille nurket mitt ligg å sparke og bevege seg :-) en skikkelig hærlig følelse :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra her også:o)

Prøver meg uten kvalmestillende for første gang på leeeenge i dag. Krysser fingrene for at kvalmen endelig er over:0)Kjenner mer bevegelse for hver dag og koser meg med min voksende mage.

Ha ei super hælg!

Skrevet

får håpe det går bra da :-)

ha ei super helg du å :-) :-)

Skrevet

ÅHHHH nei... fokosten kom opp i rekord fart... Kan nok ikke gi slipp på de tabelettene enda. men formen ellers er TOPP:0)

Skrevet

Svangerskapsmessig er alt toppers! Magen vokser og jeg kjenner mer og mer liv. Var kvalm noen få uker i 1.tri bare, og eneste "plagen" jeg har nå er trøtthet og at jeg dovner bort når jeg ligger. Sover litt dårlig av og til. Men er i form og lykkelig. Til vanlig.... de siste tre dagene er jeg slått ut av forkjølelse - kraftig en sådan :-( Men det teller ikke, det går jo over snart får jeg tro =)

Skrevet

Formen min er kjempe bra.. deilig!!! den har vært helt forferdelig..... er sykmeld hele svangerskapet så jeg tusler hjemme og slapper av.. deilig... har fått litt bekken vondt =/ men det hører vel bare med...

koser meg med spark flere ganger om dagen.. så betryggende å kjenne den lille kose seg der inne ;o)

Skrevet

Her er formen også bra, jeg kan ikke klage så lenge jeg får være hjemme. Har vært på mange kontroller på sykehuset pga hydronefrose/ forstørret nyrebekken, reiser omtrent hver 14. dag, og det er litt slitsomt, for det blir lange dager.

Men ellers er det deilig at magen vokser og å kjenne babyen bevege seg hver dag, gubben og lillemor kjenner det også nå :)

Lykke til videre alle sammen!

Skrevet

Hei hei. Jeg har det helt topp. Magen vokser, jeg har vært i fin form hele tiden. Bare gleder meg til sommeren når den lille pjokken kommer :-) Nyt tiden fremover!

Skrevet

Hei, alle sammen! Så flott å høre at de fleste har det så bra:) Jeg er i grunnen også i fin form! Gleder meg stort over at våren ser ut til å ha kommet og har endelig fått tatt meg selv i nakken og begynt å gå litt turer ca hver dag (annen hver dag når jeg går hjem fra jobb, for det tar en time;) ). Magen vokser og jeg merker at det har blitt en del tyngre å bevege på seg, men disse gåturene hjelper faktisk mye. Kjenner liv i magen hver dag, i varierende grad, men moro er det iallfall. Snart skal vi flytte i nytt hus også, så tida framover blir kjempespennende!

Ønsker alle en god helg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...