Hoppetussa Skrevet 9. mars 2007 #1 Del Skrevet 9. mars 2007 For et par timer, min kjære hadde en time hos en spesialist, og siden jeg "bare" hadde et møte med kolleger igjen, tok jeg henne med meg. Gjett om hun koste seg med all oppmerksomheten da! Også så flink som hun var - hun satt stille ved et bord i tre kvarter(med noen få leiker foran seg). Stolt mamma da ja! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 9. mars 2007 #2 Del Skrevet 9. mars 2007 Så gøy når det går bra å ha de med på jobb!! Hadde med meg Nora på jobb fra hun var 6 uker til nærmere halvåret.. Men da sov hun jo hovedsaklig, når hun ikke fikk mat. Hadde så mange damer som ville hjelpe meg med bleieskift og trillehjelp. Hadde nok vært mer trøbbel nå, ja! Vil farte mer selv nå;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 9. mars 2007 Såpass, jeg synes forøvrig det var tøft av deg å gå ut i jobb så tidlig. Det er jo stort sett ikke noe problem, og som du sier - mange som gjerne vil hjelpe til med en liten en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 9. mars 2007 #4 Del Skrevet 9. mars 2007 Nora sov jo natten over da hun var liten, hun! Så ammetåka kom ikke før hun var 3 mnd, og begynte å våkne om natten for mat:( Gikk jo bare rundt i mitt eget tempo, fra avdeling til avdeling, med vogna foran meg - skikkelig stemning, det! De ventet jo mer på Nora enn på meg;-) Jobber ikke noe særlig nå, da! Nå er jeg bare på tilkalling, og kan si nei om det ikke passer. Så da er det bare å passe på at melkelageret i fryseren er stort nok, så pappaen har noe å gå på om jeg blir tilkalt;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå