Gå til innhold

Urolig natt og morgen...

nicco

Anbefalte innlegg

Etter at ungene i går fikk vite at de skulle få en baby til,har det vært hektisk stemning i huset. Når 5 stykker lurer på alle mulige ting, tar det tid å samle trådene og gi alle svar på det de lurer på. Alle er søte på sin måte, og litt overraskende er det gutten på 7 år som absolutt er det ivrigsgte, både med spørsmål og "kjenne på babyen". Jenta på 5 år voknet kl.22 i går kveld. Når jeg kom oppp til henne, satt hun og gråt fordi hun hadde glemt å si godnatt til babyen!! Voknet kl 2 igjen av 7 åringen som lurte på om babyen tisset i det samme vannet som han drakk....

Og til morgenen voknet alle 45 minutter før vi pleier å stå opp. Likevel kom de seint ut av døra disse som skulle på skolen. Nå har vi veid og målt det meste for å illustrere hvor stor babyen er. Jeg har sagt at babyen kommer når de begynner på skolen igjen til høsten. 7-åringen lurte på om det var sommer ennå da, og det svarte jeg ja på. Mente da at det ikke var så lenge til fordi han allerede hadde sett noen blomster ute.....Heldigvis har han bursdag 2 uker før termin, så vi har det å sette det opp imot.

Og minstemann som snart er 3 år snakker om babyen, men sier;"jeg ser ikke babyen, jeg, faktisk"( faktisk er et populært ord om dagen)

Bare en liten hverdagshistorie vi er så heldige å få oppleve.....

Fortsetter under...

hei Nicco, så utrolig morsomt å få høre om reaksjonen til barna dine. Så utrolig søte og engasjerte de er! Tydelig at dere har gjort en god jobb med dem :-) Tenk at 5-åringen din faktisk gråt over at hun hadde glemt å si natta til babyen! Det viser hvro gode søsken de kommer til å bli :-)

Vi har ikke fortalt det til vår sønn på 2 1/2 ennå, ettersomd et har vært så mye usikkerhet omkring svangerskapet. Gleder meg nå til å få sagt det så jeg slipper å tenke over hva jeg sier foran han. han har jo kommentert at jeg har fått stor mage noen ganger, og da har jeg bare sagt at jeg er god og mett, har spist mye :-)

Ha en god dag!

Klem,

Så artig å se nicket ditt igjen Nicco, jeg mener å huske det fra sist jeg var gravid, jeg fikk også siste barnet mitt, ei nydelig lita jente, i April 2004.

Hun elsker å høre på lillebror i magen med babywatcheren, og mener bestemt at hun kan høre lillebror i sin mage også. Herlig alder.

Dette er min siste lille, så jeg prøver å nyte svangerskapet, har termin i begynnelsen av Juni, men det hender allerede at jeg er litt lei, men sånn er det.

Lykke til med alle barna og svangerskapet.

Så utrolig herlige barn!!

Det er tydeligvis stor stas med søsken. Håper det går like smertefritt her i gården når babyen kommer.Vi har fortalt vår datter på 2,5 år at mamma har baby i magen. Hun stryker meg over magen og sier at babyen er der,men hun er mer opptatt av forskjellen på puppene til mamma, pappa og hennes egne....er visst veldig merkelig alt sammen;-)

Annonse

Så koselig historie ;o)

Gruer meg til å fortelle det til mine... De er 14, 12 og 4 år. Tror ikke de største vil bli overbegeistret over det.... Størstemann mister nok rommet sitt... Yngstemann blir nok glad for da slipper han å være lillebror lenger.... noe som er fælt når man er 4 og har så store brødre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...