Gå til innhold

i dag stod vi opp mega tidlig...


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

lille gutt våknet klokka 04.45 i dag... da stod vi opp og han fikk mat, satt bare og koset oss i godstolen og fyret i ovnen:) nå som det har gått noen timer kjennes det ut som om jeg har blylodd hengende fra øyenvippene.. er stup trøtt... men kan jo ikek legge meg når lille gutt er lys våken og ikke vil sove...

 

han pleier alltid og sove fra 23.00 til rundt 07.00 så dette er første gangen på 2 mnd som han våkner sååå tidlig

 

 

huff

 

*gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme her,han pleier ikke å våkne før 9 halv 10 tiden,men kl 6 idag var han lyys våken å klar for å begynne dagen.hmmmm,håper d er et engangstilfelle:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper oxo dette bare er et engangstilfelle.... jeg føler jeg går i søvne her.. usj.. og lille gutt ligger på leketeppet og koser seg og babbler.. en skikkelig morgen fugl hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ligger også lillegutt på gulvet,han ser storfornøyd ut der han ligger å prater og biter på nevene sine.hmm,:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe de er herlige da:) men er som jeg sier til samboeren min.. mødre skal IKKE få lov til og

-sove

-spise et varmt måltid

-dusje

-el se en hel film uten avbrytelser

 

hehe

håper han blir trøtt snart bare .. men ikke at det hjelper stort for vi blir hentet kl 11 skal en tur til mamma.. så da får jeg jo ikke sovet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,sant d ja,har vel ikke fått med meg en hel film etter han ble født nei:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke jeg heller.. hehe men skla faktisk på kino til uka så da får jeg sett en hel film endelig hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...