Gå til innhold

ER DETTE NORMALT???


Snuppa_00:13 og Gutt_16:28

Anbefalte innlegg

For to dager siden hadde jeg veldig vondt i nederste del av magen mest på venstre side. Så lenge jeg holdt meg i ro var det bra. Jeg er 5+2 nå.

 

I går var det mindre vondt og i dag er det nesten ikke vondt. Jeg kan liksom kjenne at det stikker litt men det er blitt mye mye bedre. Litt vondt i korsryggen men egentlig bra.

 

Jeg blir bekymret når det gjør vondt og blir enda mer bekymret når det slutter å gjøre vondt ufff ..... dette er slitsomt. Jeg sliter meg selv psykisk av bekymringer.

 

Jeg har ikke hatt noe blødninger eller noe sånt kun mye utflod, er ikke kvalm kun utrulig vonde pupper.

 

Bør jeg bekymre meg eller er helt unødvendig?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tiger...

 

Dette må være normalt. Jeg opplever akkurat det samme, spesielt stikninger nederst i magen og skikkelig stølhet i korsryggen. Men litt bedre nå enn de første dagene...Men et kjennes ut som jeg har tatt veeeeeeeldig mange sit ups og har blitt støl..Men liker følelsen..det er liksom et tegn på at graviditeten ikke er innbilt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at det er livmoren som vokser. Har selv opplevd vondt i magen og ryggen og det har gått over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer redd nå at det går over enn når det begynte :) men jeg er klar over at jeg bekymrer meg undøvendig men vil gjerne vite at den lille spiren har det bra :)

 

Jeg innbilte meg også at jeg har vært slem på spiren min siden røykte (10 om dagen) før jeg ble gravid. Har sluttet nå men synes det også er tøft, håper bare det ikke har tatt noe skade av det.

 

Gleder meg til å gå til legen 28 og få bekrefet om alt er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...