Gå til innhold

hvor store var de på 7 mnd og 8 mnd?


twmt

Anbefalte innlegg

vi har ikke vært på 7 mnd enda, skalikke før han er 8 mnd, er så typisk her alså. så idag tenkte jeg skulle ta med poden på helsestasjonen å veie.det er akkurat 1 mnd siden han var på kontroll sist. tror han har strekt seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på 7mnd kontroll på mandag, og da var han 8080g og 67cm. Vokst veldig i det siste. Jeg synes det er greit å få målt og veid hver mnd. Er så spennende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen kontroll mellom 6 mnd og 8 mnd her heller. Er ganske misfornøyd med vår helsestasjon i forhold til hva slags oppfølging jeg hører de har på andre helsestasjoner...

 

Jeg merker at Karsten har lagt på seg litt og trolig strekt seg litt også. Men jeg har ikke målt ham på 7 mnd, tenkte å vente til 8 mnd. Men jeg er spent, ja! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var og veide den dagen han var 7 mnd var da 10,5kg og 72,5 cm. skal på 8 mnd kontroll i slutten av mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom hs på tirsdag og veide, da var hun 7,5 mnd: 7280 og 68,5 var hun da :)

8 mnd kontroll om 2 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke kontroll mellom 6 og 8 mnd her heller, så det må jo være relativt vanlig.

 

Stakk innom helsestasjonen selv forrige uke (7,5 mnd)bare for å sjekke, for Sigurd hadde ikke lagt på seg noe til 6 mnd-kontrollen, fordi han hadde vært syk og nesten ikke spist på en uke. Anyway - da var han 69 cm og 9555 gram. Tjukk og god ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke 7 mnd og 8 mnd kontroll her, men veide henne selv rundt 7 mnd og da var hun 9200 gram....... ?? lengde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7mnd målte og veide jeg han der på egenhånd.

9400g og 69 lang

Skal ha 9mnd til onsdag eller no', spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7 mnd var Albert 9680 g tung og 69 cm lang. Har ikke vært på 8 mnd kontroll enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten min veide 10620 gram og 75cm lang på 9mnd kontrollen. skal nå ikke før 10mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her hvor amalie går til kontroll er dt ik kontroll mlm 6 og 8 mnd, mn jeg er og veier henne hver mnd får og se og hvor mye hu har lagt på seg og hvor lang hun har blitt...Da jeg veide Amalie da hun var 7 mnd veide hun 8325 og var 68,5 cm lang...er allti spent hver gang jeg ska veie og måle henne...moro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...