Gå til innhold

ikke et kny fra 19-6

sjettejuli

Anbefalte innlegg

det er SÅ deilig når hun sover:) Da er det bare å karre seg opp klokka seks, på tross av at det jo er litt tidlig, da. På tross av sykdom og to tenner siste uka, sover hun heldigvis om natta!

Men MAGNET er hun hele dagen, hadde håpet å lage meg en kopp kaffe mens hun leker litt, men det kan jeg visst bare glemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, sånn er det her også. Hun henger på meg når jeg er hjemme, prøver å liste meg ut av rommet bare for å hente noe når hun har ryggen til - men hun har en radar på det der og begynner å hvine med en gang.

Så deilig med så lenge sammenhengende søvn da! Ingrid sov til 6 i dag også - deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med barn som sover til 06, da!! I dag var vi oppe 0515... Men det er tenner på gang, så han sover dårlig for tiden. Har ammet syv ganger mellom 19 og 0515...

Har også en magnet her, men han hyler ikke om jeg går ut av rommet. Men det kommer vel snart det også! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mange kny på natten (ca hver andre time:( ) men ikke mye kny om dagen, nei! Ingen slips eller magneter her, frøkna elsker å komme seg rundt selv! Farter til alle lekene hun kan finne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...