Gå til innhold

Stresser opp blodtrykket sånn, flere?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var som om jeg har skrevet ditt innleg. Sliter med akkurat det samme. Har sikkelig angst for blodtrykksmåler og bare jeg ser den så stiger blodtrykket og pulsen blir høy. Dette gjør at de ikke klarer å måle blodtrykket helt nøyaktig. Jeg er generelt redd for blodtrykk og hvis jeg føler meg dårlig så tror jeg med en gang at blodtrykket er høyt.

Det sier jo litt at jeg er på denne siden og leser deres innlegg. Jeg er nemlig ikke gravid nå.Fødte min datter for nesten 2 år siden. Ble da satt igang pga.blodtrykk. Synes det er interessant å lese om flere med samme problem. Må jo si at jeg også gruer meg til neste svangerskap. bare tanken på at jeg må måle blodtrykket hver uke skremmer meg.

Hadde vært deilig å bli kvitt disse tanken og klare for en gangs skyld og slappe av når legen setter dette fordømte blodtryksapparatet på hånden.

• 2 uker senere...

Yepp, samme her. Før høy puls og høyt blodtrykk med det samme jeg kommer inn døra.....

Har kjøpt meg blodtrykksmåler for å "øve" hjemme og der går alt bedre. Klarer å måle normale blodtrykke hjemme, men hos lege/JM er det fortsatt skyhøyt. Måler både med legens apparat og mitt når jeg er der og begge er like høye. Da er det godt å vise at hjemmemålingene er normale (minnefunksjon på min måler)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...