Gå til innhold

termin 20. / 21. april (samme som aprilklubben)

Anbefalte innlegg

Skrevet

til dere som har termin 20. eller 21.april, mange uker er dere på vei nå? jeg har fulgåtte 34 uker og er i min 35. uke i følge ul, jm og fast legen min. men i går så fikk jeg litt mensmurringer nederst i ryggen, ringte til føden på F.stad og selvfølgelig møtte på en sur og gretten kjerring som ikke tydeligvis likte jobben sin....hun mente at jeg hadde 33 fulgåtte uker og var akkurat gått i min 34. uke.....malan til kjerring, hun kjefta meg ned og var fast bestemt på dette....dersom jeg hadde termin 21. april så stemte det hun sa med det unnskyld jævla jule hennes. i tillegg så kjefta hun på meg og lurte på hvorfor jeg hadde ringt til henne.

Så spørsmålet mitt er hvem fullgåtte uker har derer og hvem uker er dere i nå? i følge bim er jeg også i min 35. uke.

Er så forbanna på ho kjerringa at det stikker i brystet....GRRRRRRRRRRRRR

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun regnet sikkert bare på den gamle måten tenker jeg:) For stemmer med at du er i den 35. uken, men er 34 + et eller annet dager;) Vanlig at de bruker uker pluss dager på Fredrikstad:)

Skrevet

vet ikke jeg, men hun var fast bestemt og nærmest sint for at jeg hadde ringt dit.....

Skrevet

Spurte du om navn på henne eller? Ville ringt igjen jeg, og håpet å få snakke med en annen. De har sagt at vi skal ringe når det er noe, bedre med en gang for mye enn for lite:) Ikke la den dama ødelegge dagen din i alle fall:)

Skrevet

Du er 34 + om du har termin 21. april, jeg har termin 26.april og er i 33+.

Ikke bry deg om den dumme JM, ikke alle som har rett yrke, dessverre...

Håper formen din er bedre, sikkert greit om nurkene holder seg inne litt lenger enn til uke 35 ;o) Men lykke til uansett, kommer ungen nå så skal det gå helt greit...de stopper ikke fødsel etter uke 34, da går det sin gang..

Skrevet

ja, jeg har termin 21.april og er i dag 34+1...altså i min 35.uke!

for en kjerring.. hadde blitt megaforbanna jeg og, over sånn oppførsel.

Skrevet

Takk jenter for oppmuntrende ord! setter pris på det! Nei, skal ikke la det skje neste gang ( den oppførselen ), ja, håper oxo at hun holder seg inne en go stund til.

takk for svar

klem

Skrevet

Det e grunn tell at man ikkje har løst å ringe tell Føden...Møte på ei sur kjærring e ikkje det man træng når man går gravid å e usikker på det som skjer i kroppen!Skjønne godt at du reagere :-) Men det æ egentli skulle si va at æ e i uke 35 å har termin 20 april..E 34+2 i dag, så ho har nok feil i sine beregninge ;-)

Stå på!

Klæm!

Skrevet

Elinemor!

Det er nesten så jeg ikke tør å ringe til føden igjen hvis det sku dukke opp smerter igjen. Hun var rett og slett driit spydig og ekkel. Nesten så man sku tru at man ikke har noe med sykehuset å gjøre før ungen er halvveis ute.

'

Var så sikker på hvor langt jeg var på vei, så knekker jeg helt sammen etter en tlf samtale som sku berolige meg...., men som sagt, i følge ul, jmog legen min er jeg i min 35. uke nå, altså 34+1.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...