Gå til innhold

termin 21. april

Anbefalte innlegg

til dere som har termin 20. eller 21.april, mange uker er dere på vei nå? jeg har fulgåtte 34 uker og er i min 35. uke i følge ul, jm og fast legen min. men i går så fikk jeg litt mensmurringer nederst i ryggen, ringte til føden på F.stad og selvfølgelig møtte på en sur og gretten kjerring som ikke tydeligvis likte jobben sin....hun mente at jeg hadde 33 fulgåtte uker og var akkurat gått i min 34. uke.....malan til kjerring, hun kjefta meg ned og var fast bestemt på dette....dersom jeg hadde termin 21. april så stemte det hun sa med det unnskyld jævla jule hennes. i tillegg så kjefta hun på meg og lurte på hvorfor jeg hadde ringt til henne.

Så spørsmålet mitt er hvem fullgåtte uker har derer og hvem uker er dere i nå? i følge bim er jeg også i min 35. uke.

Er så forbanna på ho kjerringa at det stikker i brystet....GRRRRRRRRRRRRR

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8549765-termin-21-april/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,hei!jeg har termin 13 april og er 35 uker ideg ifølge lege og jordmor!ifølge BIM er jeg i den 36 uken...syns det har vært litt forvirrende hele tiden jeg!

For en kjærring (unnskyld utrykket)av ei jordmor da!!harlighet,går ikke ann!man kan lure på hvorfor de er i det yrke hvis de er så leiav jobben sin!!

Blir uuuutrolig provosert!Er ikke rart mange kvier seg for å ringe sykehuset,og det kan jo være katastrofalt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8549765-termin-21-april/#findComment-8550679
Del på andre sider

Annonse

uff og uff de jævla jm der borte...mange klager ligger inne på de, jeg hater de mannlige legene jeg da. De er så ille med å krangle om den fuckings terminen!! hvorfor kan de ikke la oss være i fred og drømme at vi er i akkurat den uka da! så lenge vi vet datoen, er det vel ikke noe å krangle over! han jæskla dusten av legen min å gjorde det! det var faktsik det første han gjorde. Han skjønte ikke at jeg var så dum hadde sagt at jeg hadde siste mens i mai, når den var i juni! Han rett og slett nesten klikka på meg. litt sånn" hvor tett er du egentlig" mening...nei de skulle mista lisensen sin noen av dem. send et klage brev, det skal jeg på han Berco fjotten, men vet ikke helt hva jeg skal skrive ennå.

noen forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8549765-termin-21-april/#findComment-8558898
Del på andre sider

mmm....ikke godt å si...

Men du kan jo reett og slett skrive sannheten, det er jo ikke lov å bli behandla på denne måten her til lands, så uansett så vil han få "kjeft" etter at klagen er blitt mottatt.

Vi er veldig følsomme når vi går gravide, og som sagt disse idiotene som utdanner seg i sånne yrker som innebærer å ha gravide pasienter burde vite det...., men nei da, de driter i det, bare de får lønna si så driter de i det...æsj...

Det som plaga meg mest med den termin min, eller hvor mange uker jeg var er jo at jeg ser og vet at jeg snart er ferdig, men hele tiden må en eller annen idiot kaste meg en uke tilbake i svangerskapet...det er det som plager meg, jeg er så trøtt, sliten og utmatta etter den bekkenløsninga at jeg heller kunne drømt om å bli fremskyndet i svangerskapsukene mine....hvis du skjønner....men nei da, frøken surpomp var bestemt ho på dette + at hun ikke skjønnte hvorfor i h****** jeg ringte til føden...hm...( jo, jeg ringte fordi at jeg kjeda meg fru jm) ER DET MULIG?

men men, ikke gi opp, send inn klage om han duste legen og krev at de gjør noe med saken ellers så går du ut offentlig med det! Igjen, SORRY FOR SPRÅKFORBRUKET, MEN BLIR SÅ SINNA PÅ SÅNNE SOM IKKE GJØR JOBBEN SIN!

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8549765-termin-21-april/#findComment-8562973
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...