Gå til innhold

Nytt bergenstreff!

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

høres ut som en god plan :) jeg er med, om jeg har bil.,. klarte nemlig å kræsje jeg etter sist bimtreff *flinke meg* :( så nå har jeg ikke bil, den ble ganske ødelagt.. off jaja, viktigeste var at det gikk fint med snuppa i magen, var på sjekk på legevakten om natten og de mente hun hadde det bra. slet litt med smerter i magen og kynnere hele natten, men snuppa bestemte seg heldigvis for å holde seg i magen en stund til :)

ja var glatt pluss at det sprang noen hunder ut i veien, slik at bilene foran meg bråbremset og då eg bråbremset sklei eg bare, så eg kjørte i bilen foran meg... var litt skummelt ja.. fikk bedskje av politiet å komme meg på sjekk med engang, bare for å være sikker på at babyen hadde det bra.. men nå er alt i orden igjen, snuppa er begynt å sparke kraftig igjen også :) hun var veeeeldig rolig i dagene etterpå.. sikkert sjokk skada stakkar,.. :( men nå har hun det bra :)

Nei huff så fælt! Men så utrolig bra det gikk bra med lillejenten, og at hun fortsatt er i magen =) Dekker forsikringen skadene på bilen da eller?

Blir det burger king på bystasjonen (Bergen storsenter) da eller? Møtes der da siden alle kan veien? Hvis noen nye skal være med får vi heller finne på et kjennetegn =)

Så forferdelig!!!

Enda bra at alt gikk bra med både deg og veslejenta

Babyene i magen kan også få sjokk vet du, og de påvirkes jo også av adrenalinen i blodet til mammaen, og ikke minst av angsten man føler når man ikke vet om babyen sin har det bra!

Etter at jeg ble overfalt på byen (da jeg var ca. 22+5) og falt og slo magen i en fortauskantsparket ikke veslejenta på et par dager.

Så det er nok ikke så uvanlig!

Men det er deilig at alt gikk fint! (selv om jeg nok hadde ringt opp på Obs. posten for gravide for å få sjekka med en ekstra ultralyd og sparketest)

Burger King på bystasjonen høres flott ut det!

Annonse

Da møtes vi på burger king på BYSTASJONEN torsdag 22 mars kl 18.00, og IKKE ved den blå stein. For alle kan jo veien ;-).

Kjekt du også vil bli med zandii =). Noen ideer på hvordan hun skal skjønne at vi er vi? hehe. Noen av oss har jo mager da, holder det??

Da er vi hittils 8 påmeldte =)

Fresten vi har nå møtt hverandre vi zandii? På april treff? Nicket ditt var så kjent =). Er ikke helt sikker på hvem som kalte seg for zandii på treffet da, bare husker at det var en :-p. Har du mørkt hår og venter en gutt? Og hvis jeg husker rett var det du som hadde termin samme dag som meg, eller dagen før, 25 eller 26 april?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...