Papegøyeblomst Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har røykt i 20 år og var oppe i 50 sigaretter om dagen, da jeg ble gravid... Jeg brukte tre uker på å trappe ned til null. Det er et slit hver dag, særlig etter middagen, men jeg SKAL holde ut, ihvertfall til etter amminga er unnagjort. Jeg oppbevarte røykpakka i postkassa mans jeg trappa ned - så hver gang jeg hadde lyst på røyk, måtte jeg opp, kle på meg og ut for å hente en ( kun lov å ta med èn sigg om gangen).Dette hjalp, særlig om kvelden, det ble så mye pes, liksom... Det lønner seg også å oppbevare et glass m sure sneiper, og så ta seg en skikkelig sniff når røyksuget melder seg... Lykke til !!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 hehe. liktet tipset ditt, hehe. litt uvanlig men.. eg har sluttet å røyde da eg fant ut eg var gravid men eg var ikke noe stoor røyker. det med et glass med sneiper var ikke dumt, mister fullstendig røyke suget av å lukte på noe såå vondt:P hehe
*~2barnsmamma~* Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Hmmm...ikke dumt! Dette skal jeg prøve!=) Skal kombinere det med å røyke ute, så kanskje det blir enda mer slitsomt å røyke!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå