7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 De siste nettene har vi prøvd å drøye nattpuppen med smokk... det har gått fint.. i går spiste han halv tre framfor ett,,, gjprde det samme i dag,men da jeg skulle amme ville han bare ha bittelitt... må pumpe nå for å bli kvitt spreng... satt lenge ,men han ville ike ha.. bare sov videre og snudde seg bort.. kan det hende han er klar for natt avvenning? han fikk grøt kl 19, la seg kl 20...med pupp.. morran pleier å være kl 6.... noen som vet?
Hoppetussa Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Ja, kanskje han avvenner seg selv? Det hadde jo vært det greieste da. Om han våkner, kan du jo prøve å tilby puppen om smokk ikke hjelper, men er han ikke interessert, trenger du ikke prøve mer, bare la han sove videre. Men det er nok ikke så dumt å gjøre dette i hans tempo. Det kan fortsatt være netter han vil våkne for pupp enda. Hvis han la seg klokka åtte fikk han jo en del timer sammenhengende søvn også, så godt for deg også da! Sprengen vil gi seg etterhvert som nattamminga opphører.
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Hei =) vi har akkurat like gamle tasser og her er det ofte jeg må opp å pumpe ut litt spreng om natten, og så plutselig så vil han ha pupp hele tiden. Men akkurat som deg så er det ofte at han bare skal ha en liten sup før han sover igjen, derfor ender vi med samsoving. Det kan hende at han driver å nattavvenner seg selv, som hoppetussa skrev. Men det kan også hende at det bare er en overgangsperiode. Heldigvis går somregel produksjonen litt ned så du slipper å pumpe hver natt.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2007 Hei;) han får grøt på dagen og jeg pumper og fryser da for å ha i fryseren.. hvor mye vil produksjon gå ned av kutte den ene natt ammingen da? han har jo bare hatt en natt amming lenge og jeg fryser ned ca 125 ml hver dag....kan jeg fortsette med det tror dere?
Expat Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Så lenge det går i dypfrysen, helst dobbeltpakket (alt oppi en "bank"), så er det verdt GULL! Hvem vet hva som kommer i fremtiden... 6mnd holder det ihvertfall. Kanskje blir det til grøt, kanskje må du bort, kanskje blir du/han syk. Si at han får omgangssyke om flere mnd, da har du perfekt mat å gi for å unngå uttørring! Det er så bra å ha en liten melkebank! Har du nå 125ml i overskudd er jo evt produksjon og økedager absolutt ikke noe tema også...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2007 det går i dypfryser (-21grader) oppi poser oppi egen beholder.. Skal fortsette med det så lenge det går jeg altså.. håper ikke at nattavvenning ødelegger det? Det vil vel bare opprettholde den får jeg håpe???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå