mammasgojente Skrevet 8. mars 2007 #1 Del Skrevet 8. mars 2007 ifølge emma: farge håret, bruke lysblå t-skjorte (ja innrømmer det ikke er noen fin farge til meg..), nyse, hoste, le høyt plutselig etc etc... når mamma plutselig gjør noe utenom det vanlige så blir det litt skummelt og så skyter leppa ut og så må man gråte en skvett... noen flere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. mars 2007 #2 Del Skrevet 9. mars 2007 Bruke lyseblå T-skjorte?! Hi, hi... Så du har et lite motepoliti hjemme i huset ditt?? Karsten er jo gutt han, bryr seg ikke om jeg hvilke farger jeg har på klærne... Han er ikke så glad i at jeg nyser eller hoster, da ser han alvorlig på meg. Men da jeg klippet meg i forrige uke, da var han alvorlig leeenge, minst to timer, før han hadde vennet seg til håret mitt. De vil nok helst ikke ha forandringer disse små... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjettejuli Skrevet 9. mars 2007 #3 Del Skrevet 9. mars 2007 mamma skal ikke være sint i stemmen og kjefte på hunden!!! Det er skummelt det. Og pappa skal hvertfall IKKE bli sint i stemmen når han ser Siv Jensen på tv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 9. mars 2007 #4 Del Skrevet 9. mars 2007 Hehe! Hostinga er hun ikke noe glad i, og når jeg snyter meg i nesa(forkjøla nå) - da glaner hun rart på meg, men blir ikke redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 9. mars 2007 #5 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg har inntrykk av at mamma kan gjøre akkurat hva hun vil - men hun ser litt rart på meg når jeg har håndkle på hodet etter å ha dusjet, for å smile gjenkjennende når jeg tar av håndkleet - uansett hvilken retning håret står i da;-) Pappa derimot skal ikke rope høyt når det blir mål i en fotballkamp! Iallefall ikke når hun sover rett foran!! Da ble det kjempeskrik, og neste mål ble feiret med forsiktig visking - vi har fått mål, vi har fått mål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå