Gå til innhold

Mensen og lite melk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg tidligere i uka pga ammetrøbbel pga ubedt besøk av Tante Rød:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/8505907

Det viste seg imidlertid at det kun var om natten melken smakte salt. Derfor har jeg brukt babyen istedet for pumpa om dagen. Har supplert med mme ca 1 gang pr dag, han har bare tatt 30 - 40 ml da.

Nå er har tanta reist igjen, men har fortsatt lite melk. Det er selv om tassen har sugd like mye som han bruker, og til og med oftere.

Er det ikke slik at melka skal komme tilbake igjen etter mens?

Syns det er kjempekoselig å amme, men etter flere runder med ammetrøbbl begynner jeg og bli dritt lei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler du at han ikke er fornøyd etter måltidet da?

Hvis han drikker under en halv desiliter mme, er han sannsynligvis ikke så veldig sulten allikevel, og det hadde nok holdt med pupp.

Lite melk kan skyldes mange ting; endring av kosthold, at mor er ekstremt sliten, graviditet, osv.

Det viktigste er at du får nok hvile, væske og mat!

Nå er ikke jeg helt oppdatert på hvor gammel babyen din er?

Skrevet

Han er 4 mnd nå. Om han er fornøyd er vanskelig å si, siden han begynner å få en tann og derfor er generelt urolig. Hører at han svelger færre ganger når han dier nå. Men han har ca 5 tissebleier + 2 bæsjebleier pr døgn.

I natt har han kava veldig ved puppen, og sikkert ville hatt pupp 5 - 6 ganger fra 01 til 8 i dag morges. Heldigvis sover han sammen med meg etter første pupp om natta.

Mulig det hadde vært nok med pupp, gav ham mest fordi jeg ville teste hvor sulten han eventuelt kunne være.

Skrevet

I natt smakte det normalt av melka forresten.

Skrevet

Jeg tror du er tilbake i form, jeg ;)

5 våte pluss to skitne bleier er jo kjempebra!

Skrevet

Kanskje det bare er jeg som har fått dårlig ammeselvtillit igjen. Tror at jeg ikke har melk - og vips - den selvoppfyllende profeti...

Skrevet

Ja, du får nok få troen tilbake! Det høres ut som det er over nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...