Gå til innhold

Litt ekkelt-velger derfor anonymknappen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på wc tidligere i kveld, og oppdaget at urinen min var uvanlig gul, og luktet også litt anderledes enn vanlig. Papiret ble gulfarget da jeg tørket meg. Har drukket masse, så den bør ikke være konsentrert av den grunn. Har ikke spist noe uvanlig i dag heller, tomatsuppe med egg og makaroni til middag. Kan dette være et svangerskapssymptom? Har ikm om 3 dager.

 

Bare lurer jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg og har "slitt" med litt uvanlig farge på urinen, ser ut som morgenurin hele dagen rett og slett.

Jeg drikker myyyye mer vann enn vanlig så skulle ikke tro det. jeg har vært hos legen og sjekket i og med at jeg går så mye på toalettet (med tanke på uvi) men det viste seg at jeg hadde blod i urinen.

Men dette kan også være utflod som gjør utsalg da, (og er vanlig blandt gravide)

Så er nok ingenting og uroe seg for!!

Husk og drikke rikelig, da spesielt vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha...ikke usannsynlig! Men jeg snakker av erfaring. Før min ikm, reagerte jeg veldig på endring på urinens lukt og farge- og om det er tilfeldig med at jeg faktisk var gravid- vet jeg ikke. Jeg er i dag 10+2. Artig å kanskje "funnet" et nytt sympt....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Fikk egentlig de svarene jeg ønsket meg! Nå er det bare å vente noen dager og håpe tanta ikke dukker opp!

God natt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min sa også at endringer i urinen var et graviditets tegn=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var urinen min også før jeg fant ut at jeg var gravid. Den har endret farge og lukt har jeg merket. Krysser fingre for positiv test for deg om noen dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...