Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 slimproppen gikk forrige onsdag, og etter det har utfloden min forandret helt karrakter. Det jeg lurer på er om slimproppen går litt hele tiden nå... utfloden er ikke flytende, den kan nesten sammenliknes med bodylotion (rar sammenlikning, men det beste jeg kom på) I truseinlegget har det en litt grønn/gul farge... Kan det være slimproppen som prøver å bygge seg opp igjen eller som går litt etter litt?? Sikkert ingen som kan svare sikkert, men hva tror dere?? (signerer anonym, flaue detaljer! )
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Samme som hos meg...Slimproppen e ikke gått hos meg,men har slima mye (!) over tid. Minner om slimpropp men e ikke det sammen ligna med mine to forrige som gikk den dagen fødslene starta. Og no e utfloden kvit/gul/grønn....og sånn hardt,blankt/kvitt spesielt dagen etter sex Sorry ekkle detaljer.....
mammadam Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Lurer på det samme... Kan slimproppen gå "litt etter litt"? Slimproppen min gikk i går, men hele tiden etterpå har det kommet store klumper med blodblandet slim på papiret når jeg har vært på do. Har ikke fått noen rier ennå, og jeg går bare rundt og venter og venter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå