Gå til innhold

Kan noen svare meg NÅ??? HASTER:)

Anbefalte innlegg

Jeg fikk positiv EL test i dag tidlig. Faktisk første gang den er positiv på 2 mnd.. Min samboer er på jobb, og kommer gjerne hjem en snarvisitt hvis jeg kan klare å finne ut av denne bruksanvisninga...

Mitt spørsmål er, når er jeg mest fruktbar, innen 48 timer eller mellom 24-48 timer. Litt avgjørende om han skal komme hjem eller ikke.

Bruksanvisninga sier følgende: .....vil du sannaynligvis få eggløsning i løpet av de neste 24-48 timer. Ønsker du å bli gravid er det størst sjangse for befruktning innenfor 24-48 timer etter testens utførelse.

Noen som kan hjelpe meg nå???? Klem klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8548436-kan-noen-svare-meg-n%C3%A5-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! Hopp i høyet! :-)

Holder på og tester med EL test selv for tiden. Tror det er slik at du får eggløsning i løpet av de neste 24 timene når testen er positiv.Og bør ha sex i løpet av 24-48 timer,eller noe i den duren. Nå har det seg jo slik da at sædcellene kan leve noen dager ''oppi'' der :-)

Jeg satser på å ha sex ihvertfall dagen testen viser positivt og to dager på rappen etterpå.

IHVERTFALL!

:-))

Hei Soria ! Menes i løpet av 24-48 timer at sjangsene er best fra i morgen ( ml 24.48timer)eller nå og to døgn fremover. Ja, skulle gjerne vært i full sving... Men han kommer hjem hvis sjangsene er aller best i dag. Syns beskrivelsen kan feiltolkes... Hva tror du??

Hei Gitte.

Beklager at jeg ikke har svart deg,har ikke vært på nett.

(håper du har hatt deg. ;-) )

jeg har forstått det slik(lest) at når du tester positivt så får du eggløsning i løpet av 24-48 timer etterpå.og siden disse små rompetrolla kan leve ei god stund oppi der, er det faktisk ideelt å ha sex både når du tester positivt og de to-tre følgende dagene. Har også lest et eller annet sted at hvis det allerede er sæd ''oppi der'' når du har sex(ved eggløsning) så er sjansene litt større for at det skal klaffe. Ha gjerne sex dagen etter EL også.

Skulle det ikke klaffe denne gangen, kan du huske på dette til neste mnd. og ha sex både når du tester positivt og de to eller tre følgende dagene hvis det er mulig. :-)

Håper det blir en spire snart..

På oss begge :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...