Gå til innhold

November: There is a God! Hurra!


Sunniva- og Majamamma

Anbefalte innlegg

Som noen av dere vet har vi hatt kolikkbarn, men nå er det en eller annen høyere makt som står oss bi for tida! Har i en uke lagt frøkna mellom 20-20.30 og hun sover til alt mellom 07 og 08.30 UTEN mat..... Hun har sovet bra fra midnatt og til 07-08 siden januar, men etter at hun fikk grøt blir hun tidligere trøtt. Fantastisk, er så glad fordi jeg og mannen min har vært så utrolig slitne og helt på bristepunktet siden kolikken begynte før jul. Trodde det skulle bikke over for meg da hun rundet tre måneder og kolikken fortsatt var der, men nå har den gradvis forsvunnet de siste 3 ukene - og nå er det så og si borte (unntatt to timer etter at hun fikk smake banan for første gang idag). Det er helt merkelig og stille i huset på kveldene, går liksom og trør og venter på et hyl eller noe.... Må nesten lære meg til å snakke med mannen min igjen, eller for den saks skyld se TV med lyd igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, er så glad selv. Glemte å nevne at vi samtidig har stritt med en svært trassig og sjalu toåring, puh.... Synes jeg har fortjent kveldsro denne uka, hi hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det veldig fortjent med litt kjærestetid og kveldsro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det går bedre!! Deilig for dere å endelig få kvelden for dere selv igjen..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...