Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Begynner å skjønne at jeg kanskje har fått fødeansikt. Vært oppblåst de siste dagene,og nå rød, litt stor nese, rødlig i ansiktet, varm....er ikke dette kjennetegnene på fødeansikt? Kan noen som har født tidligere svare på dette, er litt spent nå, jeg...Er i uke 39. (Og, hvor lenge før fødselen går man egentlig med fødeansikt? En uke før, eller en dag før?)
Blåbærlyng Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 En kollega av meg sa denne uken at jeg har plutselig fått gravidansikt/fødeansikt. Er 35 uker. Ser at det har forandret seg litt slik som du beskriver. Må vel gå sånn i 5 uker til jeg da...
lettereforvirra Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 oi, ja uke 39 her og har fått skikkelig fødeansikt:) Når jeg ser meg selv i speilet nekter jeg å tro at den nesa der er mi Hehe:)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 er det ikke vann i kroppen du har da når ansiktet og nesen forandrer seg da??
Tenker på nr 4 Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Jeg ble litt ekstra rød i kinna og på nesen forje gang.. Det var ikke så lenge før han kom etter det(",)
*Mi tesorito* Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Kanskje det er derfor jeg er så rød i kinnene om dagen?? *håpehåpe* Har termin i dag, så håper det skjer no snart!!
MyB@by <3 Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 jeg er "bare" 35 uker jeg også, men har fått det såkalte føde/gravid ansiktet....stor nese, hoven, og rød... ser helt grusom ut, særlig når jeg smiler... mange som har komentert at jeg kommer til å føde snart, men jeg håper da inderlig ikke jeg føder på en 4, 5 uker enda, vil gjærne gå til termin jeg:) det må vel være det beste... hehe;)
lettereforvirra Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 ja, kanskje det bare er vann med meg da. Gjerne for meg fordi jeg er en av de få som vil vente til termin med å føde siden jeg da har innvilget keisersnitt til da... Så stor nese betyr bare vann? Jøss, jeg lærer noe nytt for hver dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå