Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det ville ikke jeg gjort hvertfall,hvis du ikke er veldig overvektig så anbefaler de jo ikke gravide å ta noen form for dietter...du kan jo høre med legen din, hvis du er gravid da så er det jo veldig mye som skjer de første ukene av svangerskapet med babyen, tror det beste er å ikke ta noen diett:)

Enig med Schnuppi_83. Kroppen kan reagere på store endringer på mat-inntaket. I verste fall kan mensen utebli, og det vil du vel ikke!? (EL - forvinner) Dette er jo typisk for sånne "super-slankere".

Dessuten trenger du mange viktige vitaminer og mineraler som du får gjennom et allsidig kosthold.

Ett alternativ er å kutte alle søtsaker, chips og brus... Hvis du spiser noe av dette til vanlig da. :) (Men ikke alltid like lett!)

Lykke til!

Annonse

Først og fremst vil jeg ALDRI anbefalt deg å begynne på en diett i påskeferier, eller andre høytider som inneholder gode måltider og kos. for det første vill man pine seg selv med å gå på diett mens andr sitter og koser seg med kakao og kvikklunsj, mens du skal sitte der med suppen din... det krever en enorm viljestyrke og stahet for å utføre en diett ved slike anledninger.

etter det du spør om så ville jeg IKKE anbefalt deg noen sllik diett om man planlegger gravditet eller er gravid.

jeg vil anbefale deg å bare spise sundt, ofte og lite, og drikke masse vann.

feks:

FROKOST: En banan hakket opp i skiver, sammen med en håndfull druer, 3-4 spiseskjeer havregryn og litt skummet melk som bløtgjør havregrynen, eller en yoplait yoghurt 0,1% fett blandet med havregrynen.

Ett glass vann.

Mellommåltid: banan eller nøtter

Lunsj: en grov brødskive med Laks og Eggesalat

meierienes Juice eller skummet melk(pepsi max hvis du ikke kan la være)

Mellommåltid: Gulrot eller eple

Middag: En neve ris, kyllingfilet stekt i teflonpanne penslet med LITT soyaolje. wokede grønnsaker. eventuelt gon bao saus, thai chi, eller chop sewey

utover resten av ettermiddagen/kveld: frukt og grønnsaker. grove knekkebrød med magre pålegg.

unngå "tung mat",bananer og nøtter på kveldstid..

drikk MYE vann! grønn te og kaffe uten sukker.(gir fart på forbrenningen) unngå for mye kaffe!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...